بازیکن تراکتور در گل اول توپ را با دست جلو انداخت

امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی دو بر دو با تراکتورسازی در مورد عملکرد تیمش، گفت: چند مطلب را باید بگویم. خوشحالم که هر هفته که قرار است یک فوتبال زیبا انتخاب شود یک پای آن سپاهان است. نشان دادیم یک فوتبال هجومی را به نمایش می‌گذاریم. در نیمه اول بسیار عالی بودیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم خوب نبودیم و گاهی شانس آوردیم که نباختیم.

وی افزود: انتظارمان از بازیکنان بزرگتر این بود بعد از اینکه دو بر یک پیش افتادیم بازی را حفظ کنند و اجازه ندهند گل تساوی را دریافت کنیم در کل در نیمه اول بهتر از نیمه دوم کار کردیم و در 90 دقیقه بازی زیبایی را مشاهده کردیم. فکر می‌کنم افرادی که در ورزشگاه و در مقابل تلویزیون بودند از بازی لذت بردند.

قلعه‌نویی در مورد  اینکه چمن ورزشگاه شرایط خوبی داشت، گفت: یکی از زیبایی‌های بازی به دلیل چمن ورزشگاه بود. اشتباهاتی بود که توپ را از دست دادیم. اتفاق هم در فوتبال می‌افتد. یک شوت به آن شکل زده شد و کار نمی‌توان کرد. بازیکنان در شروع نیمه دوم خیلی عقب کشیدند. بازیکنان با تجربه باید دقایقی بازی را کنترل می‌کردند. دقایقی از بازی مربی از بازی خارج است و بازیکنان خودشان مدیریت کردند و در دقایق آخر باید این اتفاق می‌افتاد. در کل بازی زیبا بود و همه لذت بردند.

وی در واکنش به اظهار نظری از سوی یکی از خبرنگاران در مورد تمجید از صداقتش به خاطر قبول عملکرد ضعیف سپاهان در نیمه دوم، عنوان کرد: دلیل این صحبتم  این است که شما و مردم از ما جلوتر هستید. اگر بخواهیم دروغ بگوییم شرایط بازی کاملا این مسئله را مشخص می‌کند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه توشاک گفته سپاهان وقتی بازی یک بر یک شد عقب کشید، اظهار داشت: احتمالا اشتباه می‌کنید. وقتی بازی یک بر یک شد ما دائم جلو بودیم و به گل رسیدیم. در زمان یک بر صفر حرف شما درست است و ما عقب بازی کردیم اما وقتی یک بر یک شد انتحاری بازی کردیم و به گل هم رسیدیم. شاید منظور او زمانی است که بازی یک بر صفر در جریان بود. این حرف را برای زمانی که یک بر صفر بودیم قبول دارم. باید قبول کنیم در نیمه دوم آنها بهتر بودند. نمی‌توانیم دروغ بگوییم که مثلا ما در نیمه دوم فوتبال مدرن بازی کردیم. حتی می‌توانستیم بازهم گل بخوریم. وقتی یک بر یک شدیم انتحاری کار کردیم که گل دوم را هم زدیم. وقتی دو بر یک شدیم بازیکنان باید بازی را در می‌آوردند اما نشد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه در بازی با ذوب آهن هم سپاهان در نیمه دوم مثل نیمه اول وضعیت خوبی نداشت، گفت: قبول ندارم این اولین بازی بود که این اتفاق افتاد. در بازی با ذوب آهن زمانی که 2 بر صفر پیش بودیم دو پنالتی به دست آوردیم که داور نگرفت. یک گل بچه‌گانه خوردیم و این باعث شد مسابقه را از دست بدهیم اما در این بازی حرف شما را قبول دارم.

وی در مورد عملکرد داور عنوان کرد: صحنه‌هایی به وجود می‌آید که روح و روان تیم و من را به هم می‌زند. کارشناسی مسابقات می‌گوید در دو هفته داورانی که برای ما قضاوت کردند در هفته بعد قضاوت نگرفتند‌. همه دیدند بازیکن تراکتورسازی در صحنه گل اول توپ را با دست جلو انداخت. کاشته پشت محوطه بازیکن ما فاصله داشت توپ روی پایش مانده است و داور خطا گرفت. در یک صحنه هم امیدوارم ما اشتباه کنیم اما ساسان گفت توپ به دست بازیکن حریف خورده است و می‌توانست پنالتی باشد. در گل اول هم از زرگر تعجب می‌کنم بازیکن تراکتورسازی توپ را با دست جلو انداخت. زرگر داور خوبی است و به او خسته نباشید می‌گویم اما ما یک مقدار متضرر شدیم.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت احسان حاج صفی، گفت: در این مورد مدیر باشگاه و خود من با او صحبت کردیم. این دیگر نظر احسان است. (در این حین قلیچخانی مدیر رسانه‌ای سپاهان اعلام کرد: حاج صفی تا سال 2020 با المپیاکوس قرار داد دارد و برای حضور او باید باشگاهش هم رضایت دهد و با آنها مذاکره کنیم اما او گفته در صورت حضور در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کند)

وی در مورد اینکه در روز معارفه قرار شد فرحناک از پیشکسوتان سپاهان کنار تیم حاضر شود اما این اتفاق نیفتاد، گفت: در یکی دو مورد این کار را انجام دادم و از پیشکسوتان استفاده کردم. باید نظر تابش مدیرعامل باشگاه را جویا شویم. اما همین که شما این مسئله را گفتید تشکر می‌کنم.