پیشکسوت استقلال ایراد تیم شفر را گرفت

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر و در یک دیدار خانگی مقابل میهمانش فولاد خوزستان متوقف شد و این بازی مورد انتقاد جمعی از پیشکسوتان باشگاه قرار گرفت.

ایوب اصغرخانی با اشاره به این بازی اظهار داشت: بازی با فولاد گذشته و نباید دیگر به آن فکر کرد. چون فکر کردن به آن بازی تنها باعث از بین رفتن تمرکز برای دیدار با السد می شود. 

مربی سازنده تیم های پایه استقلال بیان داشت: آنچه که در بازی با فولاد به چشم آمد کندی در خط میانی بود. سرعت حلقه مفقوده تیم استقلال در بازیهای اخیر است و به اعتقاد من رضا آذری می تواند این مشکل را برطرف کند. استقلال و همین شفر هیچگاه از اعتماد کردن به بازیکنان جوان ضرر نکرده اند. نمونه بارز این موضوع بازی با پارس جنوبی جم است که وقتی به آذری در نیمه دوم اعتماد شد تیم سرعت گرفت و روند بازی تغییر کرد. رضا آذری همین الان از همه بازیکنان خارجی استقلال بهتر است.

هافبک پیشین آبی پوشان در ادامه بیان کرد: بازی با السد یک رویارویی ساده نیست. ما می دانیم نیمه دوم این بازی که در دوحه برگزار می شود برای تیم ما نفسگیر است. شفر باید هرآنچه تجربه در این ۵۰ سال حضورش در فوتبال دارد را در تهران به کار بگیرد تا با نتیجه‌ای به دوحه برود که تیم به جای استرس حاشیه امنیت داشته باشد. چرا که عبور از السد می تواند یک تاریخ سازی باشد برای استقلال.