می‌خواهم به قلعه‌نویی ثابت کنم بهترین گلری هستم که تا به حال داشته

محسن فروزان در خصوص بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم کسانی که بازی را دیدند از آن لذت بردند و یک فوتبال هجومی از دو تیم به نمایش گذاشته شد و به نظرم نتیجه تساوی 2-2 در این بازی عادلانه بود.

وی با اشاره به عملکردش در این بازی و نمایش خوبی که روی توپ‌های ارسالی سپاهان داشت گفت: سبک بازی سپاهان روی ارسال از کناره‌ها و شوتزنی است و این موضوع کار دروازه‌بان را سخت می‌کند و باید روی خروج‌ها و واکنش‌هایش دقت زیادی داشته باشد و برای همین فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم و هواداران هم در پیام‌هایی که برای من فرستادند از عملکردم راضی بودند. روی 2 گلی هم که خوردم فکر می‌کنم دیگر کاری از دستم بر نمی‌آمد.

دروازه‌بان تراکتورسازی در مورد مسمومیتش پیش از بازی عنوان کرد: من دو روز قبل از بازی دچار مسومیت شدیدی شده بودم که اوضاع بدنی من را حسابی به هم ریخته بود و قرار نبود بازی کنم. پزشکان تیم 48 ساعت بالای سرم بودند و در نهایت من را به این بازی رساندند ولی اوضاع بدنی خوبی در بازی نداشتم و خوشحالم که با این وجود عملکردم طوری نبود که شرمنده شوم. اوضاع من خیلی خراب بود و باشگاه نمی‌خواست برای از دست رفتن روحیه تیم و هواداران شدت بیماری من را اعلام کند و عنوان شده بود مسمومیت خفیف ولی مسمومیت من خیلی شدید بود.

فروزان با اشاره به اینکه در پایان بازی چند بار روی زمین افتاد و پزشک بالای سرش آمد هم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم در شرایط خیلی بدی به زمین آمدم و واقعاً اوضاع بدنی خوبی نداشتم و اواخر بازی این موضوع در من تشدید شد. خدا را شکر هواداران سپاهان از وضعیت من به خوبی آگاه بودند و در این سال‌هایی که فوتبال بازی کردم نشان دادم هرگز اهل تمارض کردن نیستم و هیچ توهینی هم از روی سکوها به من نشد.

وی با اشاره به جو خوب سکوها عنوان کرد: این از زیبایی‌های فوتبال ماست و نشان دادیم می‌شود یک بازی حساس و پرتماشاگر برگزار شود و هر دو طرف از بازی لذت ببرند و هیچ حاشیه و درگیری ایجاد نشود. در این شرایط بد اقتصادی وقتی یک نفر هزینه می‌کند و به ورزشگاه می‌آید باید با دل خوش به خانه برگردد و نباید مسائل و مشکلاتی که در هفته‌های قبل در چند ورزشگاه ایجاد شد را ببیند و از آمدن پشیمان شود. شرایط باید طوری باشد که یک پدر با خیال راحت بچه‌هایش را به ورزشگاه بیاورد و این اتفاق قشنگ در بازی ما با سپاهان نشان داد می‌شود با یک سری راهکارها مشکلات موجود را برطرف کرد.

گلر تراکتورسازی در مورد رویارویی با امیر قلعه‌نویی هم گفت: امیرخان در استقلال و تراکتورسازی مربی من بوده و همیشه انگیزه خاصی جلوی ایشان دارم و هر بار می‌خواهم به او ثابت کنم که بهترین شاگردش در دوران مربیگری در دروازه من بوده‌ام.