تراکتورسازی هیچ مشکلی بیرون زمین ندارد

امیرحسین پیروانی، مربی تحصیلکرده تراکتورسازی و دستیار جان توشاک، در مصاحبه‌ای با خبرورزشی از دلایل خاص تفاوت بازی این تیم در نیمه اول با نیمه دوم حرف زد.
* به نظر تراکتورسازی کم‌کم روی روند نتیجه‌گیری قرار گرفته؟
از ابتدا هم گفته بودم تیم ما نیاز به زمان دارد تا توانایی‌های واقعی‌اش را نشان بدهد. به همین دلیل شاهدیم که تراکتورسازی بازی به بازی بهتر ظاهر می‌شود. در این بین لازم می‌دانم تشکر ویژه‌ای از مالک باشگاه داشته باشم که تمام تمهیدات لازم را برای تیم اندیشیده است. تراکتورسازی تنها تیمی است که هواپیمای اختصاصی دارد و ما با توجه به زمان دیرهنگام بازی‌ها این امتیاز را داریم که بعد از انجام تمامی کارهای‌مان از شهر‌های مختلف با پرواز اختصاصی به تبریز برگردیم به همین دلیل خوشبختانه ما بیرون زمین هیچ مشکلی نداریم و تمام قول‌ها از سوی مالک باشگاه عملی می‌شود. از سوی دیگر مدیرعامل فوتبالی داریم و سرمربی بزرگی مانند جان توشاک عهده‌دار وظایف فنی تیم است، مربی بزرگ و صاحب سبک که به فوتبال اشراف کامل دارد.
* به نظر می‌رسد تراکتورسازی در نیمه اول بازی با سپاهان ضعیف بود، ولی در نیمه دوم بازی خوبی را ارائه داد؟
نوع فوتبال خاص سپاهان با پرتاب‌های بلند و با حضور بازیکنانی مانند کی‌روش استنلی ما را عقب نگه داشت، اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که از سوی کادر فنی‌مان شد مالکیت توپ را در اختیار گرفتیم و موفق شدیم دو گل زیبا بزنیم.
* سبک کاری و هجومی تراکتورسازی چه تغییراتی داشته که مخاطبان فوتبالی را جذب خودش کرده؟
شاید بیشتر تیم‌ها در خارج از خانه به دنبال حداقل امتیاز و بازی دفاعی هستند، اما توشاک در جملاتی جالب عقاید خود را بیان می‌کند و معتقد است تیمی که به ما حمله می‌کند باید مقابلش حمله کرد به همین دلیل حتی در خانه حریفان هم با تمام وجود حمله می‌کنیم و به فکر ارائه فوتبال تهاجمی هستیم.
* توشاک دیگر چه نظراتی دارد؟
توشاک به بازیکنان می‌گوید از بازی‌تان لذت ببرید و اجازه دهید بقیه هم از فوتبال و تماشای آن لذت ببرند.
* از شرایط کار دژاگه و شجاعی رضایت دارید؟ این دو بازیکن توقعات کادر فنی را برآورده کرده‌اند؟
وجود بازیکنانی مانند دژاگه و شجاعی خیلی به فوتبال ما کمک می‌کند بازیکنانی که تفکر حرفه‌ای و تجربه بالایی دارند و در واقع حلقه ارتباطی کادر فنی و بازیکنان درون زمین هستند.
* دانیال اسماعیلی‌فر در دقایق آخر وقت تلف‌شده گل بسیار زیبایی زد...
دانیال واقعاً بازیکن خوبی است و نمونه شوت و گلی که به سپاهان زد را بار‌ها و بار‌ها در تمرینات زده است.