هماهنگی کی روش برا آزمون برای دعوتش به تیم ملی؟

مجید نامجو‌مطلق در مورد فهرست تیم ملی فوتبال و دعوت از بازیکنی مثل سردار آزمون که بعد از جام جهانی از تیم ملی بارها خداحافظی کرده است، گفت: فهرست تیم ملی نسبت به جام جهانی تقریباً تغییری نداشته است و همان فهرست سابق است که این مسئله نشان می‌دهد کی‌روش قصد دارد برای قهرمانی وارد مسابقات جام ملت‌های آسیا شود.

وی افزود: سردار آزمون هم بازیکن جوانی بوده که احساساتی تصمیم گرفته است قطعاً کی‌روش با آزمون هماهنگ کرده که نام او را در فهرست تیم ملی قرار داده است. با شناختی که ما از کی‌روش داریم می‌دانیم که او وقتی بازیکنی از تیم ملی خداحافظی می‌کند را دوباره دعوت نمی‌کند.

نامجو‌مطلق تصریح کرد: مهدی رحمتی نمونه بارز این مسئله است او بعد از اینکه از تیم ملی جدا شد اما بعد از آن دیگر نتوانست به تیم ملی برگردد و کی‌روش او را دعوت نکرد.

وی در مورد اینکه چه فرقی بین خداحافظی آزمون و مهدی رحمتی از تیم ملی وجود دارد، گفت: شرایط سنی دو بازیکن متفاوت است، آزمون مهاجم جوانی است که می‌تواند حالا حالاها در تیم ملی بازی کند.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه چرا وریا غفوری که همراه تیم ملی به جام‌جهانی برده نشد دوباره در فهرست تیم ملی دیده می‌شود،‌گفت: غفوری هیچ وقت مصاحبه بدی انجام نداد او البته حق داشت که بابت نرفتن به جام‌جهانی ناراحت باشد اما مصاحبه بدی نکرد و دوباره به تیم ملی دعوت شده است.

نامجو‌مطلق در مورد اینکه کی‌روش می‌تواند تیم ملی را در جام ملت‌ها قهرمان کند گفت: کار بسیار سختی است اما امیدوارم با شرایطی که تیم ملی دارد، بتوانیم بعد از سال‌ها در آسیا قهرمان شویم.