تارتار بازهم در تمرین پارس حضور پیدا نکرد

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم بعد از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل تیم سپاهان عنوان کرده بود که مشکلات مالی باشگاه روی بازیکنانش تاثیر گذاشته و تا وقتی که این مشکلات حل نشود  همکاری اش را با باشگاه پارس جنوبی جم ادامه نخواهد داد.

امروز سه شنبه (13 شهریور) دومین جلسه تمرینی تیم پارس جنوبی جم برگزار شد و مهدی تارتار سرمربی این تیم برای دومین روز متوالی در این تمرینات حضور پیدا نکرد تا حواشی اطراف این تیم افزایش پیدا کرد.

باشگاه های وابسته به وزارت نفت که در لیگ برتر حضور دارند، در چند سال اخیر به علت قانون "صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های بی‌تاثیر در کارایی وزارت نفت" با مشکلات مالی فراوانی همراه بوده اند. دیگر تیم وابسته به وزرات نفت که با مشکلات مالی زیادی رو به روست، نفت مسجد سلیمان است که در این روزها سرمربی و مدیرعاملش به علت همین مشکلات از سمت خود استعفا داده اند و این تیم در وضعیت نامشخصی قرار دارد.

پارس جنوبی جم که توانست بود فصل پیش در اولین حضورش در لیگ برتر با هدایت مهدی تارتار خود را به عنوان پدیده معرفی کند، فصل جدید را با حواشی که تحت تاثیر مشکلات مالی است در حال ادامه دادن است.

جمی ها که در 6 بازی لیگ امسال 8 امتیاز کسب کرده اند در رده هفتم لیگ برتر قرار دارند. این تیم بازی بعدی خود را در لیگ برتر فوتبال باید مقابل تیم ماشین سازی تبریز برگزار کند.