واکنش خرید جدید استقلال به حواشی اخیر

محمد دانشگر از اینکه شفر از او حمایت کرد، خوشحال بود. این بازیکن که از روز اول ورود به ترکیب استقلال گاه و بیگاه با بدبیاری‌هایی مانند اخراج از زمین در دیدار با ذوب‌آهن و دریافت کارت زرد در دو بازی پی‌درپی مقابل تراکتورسازی و فولاد خوزستان روبه‌رو شد، باز هم در نظر اطرافیان تیم بازیکنی عصبی به نظر رسید. او در گفت‌وگویی که چندی پیش با خبرورزشی داشت گفت: از گزارشگر بازی به شدت ناراحت است که در دیدار با فولاد بار‌ها علیه او حرف زده است. او در روز‌های بعد از دیدار با السد هم از انتقادات محمدرضا احمدی گله‌مند بود که در خلال گزارش نسبت به او انتقاداتی را وارد کرد.

دانشگر در همین باره به دوستان خود در تیم گفت: «این انتقادات در طول این مدت نه تنها مرا دلسرد و ناامید نکرده بلکه اتفاقاً باعث شده بیشتر تمرین کنم و به بودن در استقلال و بازی کردن برای این تیم بیشتر از قبل امیدوار شوم. استقلال تیمی است که من سال‌ها برای رسیدن به ترکیبش تلاش کرده‌ام و به سادگی این موقعیت را از دست نمی‌دهم».

دانشگر: نمی‌دانم چرا همه با من لج هستند؟

البته در ادامه انتقاداتی که از بازی او مطرح می‌شد، شایعاتی هم درباره نگاه بد شفر به بازی‌های دانشگر و تقاضای کنار گذاشته شدنش از لیست تیم استقلال به گوش رسید که این موضوع هم خیلی زود با تکذیبیه‌ای که سایت باشگاه درباره اش واکنش نشان داد، رتق و فتق شد، اما خود دانشگر از اینکه شفر از این بازیکن برازجانی اهل استان بوشهر تعریف کرده در این باره به هم‌تیمی‌هایش گفت: «از این بابت ممنون شفر هستم که رسم مردی و مردانگی را به جا آورد. او با حمایت از من مرا بیشتر تقویت کرد تا برای بودن در خدمت تیمم تلاش کنم. قطعاً هیچ چیز برای بازیکن مهمتر از حمایت کادر فنی و به ویژه سرمربی تیم نیست. شفر مرد دنیادیده‌ای است و از اینکه او از من حمایت کرد، خیلی خوشحالم».

دانشگر که با دوستان نزدیکش حرف می‌زد، گفت: «نمی‌دانم از وقتی به استقلال آمده‌ام چه هیزم تری به کسی فروختم که این همه علیه من جوسازی می‌شود؟ من دارم کارم را می‌کنم و تمرینات خودم را انجام می‌دهم ولی عده‌ای برای من دردسر و حاشیه درست می‌کنند. این‌ها را در یادم نگه می‌دارم و وقتی موقعش شد، جواب تک‌تک بی‌مهره‌های‌شان را می‌دهم».

او که از شکست تیمش روبه‌روی السد هم به شدت ناراحت بود از تصویربرداری بازی هم انتقاد کرد و گفت: «هر بار استقلال گل می‌خورد، دوربین تلویزیونی روی صورت من زوم می‌شد! این‌ها همه باعث شد تا بقیه فکر کنند من مقصر گل خوردن تیمم هستم. در حالی که من هم مانند سایر بازیکنان درون زمین تلاشم را می‌کردم ولی شرایط به شکلی رقم می‌خورد که من مقصر جلوه داده شوم».

مدافع بوشهری استقلال که به شدت به استقلال و نتایج آینده اش امیدوار بود، به یکی از دوستان صمیمی اش در تیم گفت: «ما باید قبل از السد به فکر بازی با نفت مسجدسلیمان باشیم. این مهم است که در لیگ هم امتیازات زیادی از دست ندهیم. این مهم است که بازی به بازی جلو برویم و حساب مسابقات استقلال را با هم قاطی نکنیم».