خداحافظی گوچی و سردار به نفع کریم

مهاجم سابق تیم های پرسپولیس و سایپا یکی از قدیمی ترین بازیکنان اردوی تیم ملی محسوب می شود. او از 9 سال پیش در تیم ملی حضور دارد و در این مدت همواره پیراهن شمار 10 را بر تن داشته و نشان داده که مهاجمی قابل و توانا است. او در این مدت 2 حضور در جام جهانی و جام ملت ها را تجربه کرده و آخرین گل ایران در جام جهانی نیز به نام او ثبت شده است. انصاری فرد پس از پیوستن به اوساسونا دچار افتی مقطعی شد اما پس از پیوستن به تیم پانیونیوس بار دیگر به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران تبدیل شد. این مهاجم اردبیلی فصل گذشته نیز تا پای آقای گلی لیگ یونان پیش رفت اما نتوانست به این مهم برسد.

علی رغم توفیق در خط حمله المپیاکوس، کی روش این بازیکن را به عنوان هافبک به جام جهانی برد و در کمال تعجب در همین پست از او استفاده کرد. اتفاقی که به مذاق فوتبال دوستان خوش نیامد اما با وجود بازی در پست غیرتخصصی انصاری فرد خوش درخشید و در مقابل پرتغال نیز پنالتی را تبدیل به گل کرد.

این روزها باتوجه به خداحافظی رضا قوچان نژاد و سردار آزمون از تیم ملی، کریم انصاری فرد در لیست مهاجمان تیم ملی قرار دارد و برای شماره 10 ایران چیزی بهتر از این نیست. او که حالا راهی فوتبال انگلستان شده، امیدوار است این روند را تا جام ملت ها ادامه دهد تا در امارات به عنوان مهاجم نوک بازی کند.