صادقیان: بخشیدن طلبم مقابل لطف هواداران پرسپولیس ناچیز است

پیام با رفع کامل مصدومیت رفته‌رفته به تمرینات گروهی تیمش اضافه شده و انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ ترکیه دارد. گفت‌وگوی ما با این بازیکن را بخوانید.

* اوضاع تو در ترکیه چطور است؟ مصدومیتت برطرف شد؟

خدا را شکر همه چیز در اینجا خوب است. من هم بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد کاملاً خوب و سرحال هستم و در تمرینات گروهی هم شرکت می‌کنم تا رفته‌رفته بتوانم برای تیمم بازی کنم و مهره مؤثری باشم. به هنگام مصدومیت باشگاه واقعاً رسیدگی خوبی به من داشت و باعث شد زودتر مراحل درمانی و ریکاوری را پشت سر بگذارم و بتوانم پا به پای سایر بازیکنان تیم در تمرینات شرکت کنم.

* چه شد که قراردادت را تمدید کردی؟

من چند پیشنهاد خوب داشتم، ولی باشگاه دوست داشت در تیم بمانم و در این زمینه تلاش‌های زیادی هم انجام داد و قرارداد خوبی از همه لحاظ به من پیشنهاد شد که در نهایت قبول کردم اینجا بمانم و قراردادم را تمدید کنم. امیدوارم فصل خوبی با عثمانلی اسپور داشته باشم.

* تو یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس بودی چه شد طلبت را بخشیدی؟

به عنوان یک پرسپولیسی و کسی که این تیم همیشه در قلب من بوده، هست و خواهد بود، می‌گویم هر چه دارم از این تیم و صدقه‌سر هواداران دوست‌داشتنی پرسپولیس است و این کاری که کردم در مقابل لطف طرفداران بسیار ناچیز است. این کمترین کاری بود که می‌توانستم برای تیم محبوبم انجام دهم و با مشورتی که با مدیر برنامه‌هایم انجام دادم تصمیم گرفتم طلبم را ببخشم تا پرسپولیس بتواند هر چه زودتر مجوز حرفه‌ای را دریافت کند.

* می‌دانی که با این کار محبوبیتت خیلی بیشتر از قبل شد؟

هواداران همیشه چه در زمانی که در این تیم بازی کردم و چه الان که از پرسپولیس دور هستم به من لطف داشتند و دارند. من این کار را برای دل خودم و برای اسم بزرگ پرسپولیس و طرفداران دوست‌داشتنی‌اش انجام دادم.

* بازی‌های پرسپولیس را در این فصل دنبال می‌کنی؟

بله مگر می‌شود بازی‌های تیم محبوبم را نگاه نکنم. فکر می‌کنم با جدایی چند بازیکن تأثیرگذار از پرسپولیس و محرومیت از جذب بازیکن کار برای قهرمانی کمی دشوار است، ولی پرسپولیس با همین داشته‌ها و با درایت و اندیشه‌های برانکو باز هم مدعی اصلی قهرمانی است.

* بازی با الدحیل را چطور دیدی؟

انصافاً پرسپولیس خوب بازی کرد، مخصوصاً در نیمه دوم می‌توانست در قطر به الدحیل گل بزند، ولی مطمئناً هواداران پرسپولیس ورزشگاه آزادی را برای حریف قطری جهنم می‌کنند و ان‌شاءا... که پرسپولیس بتواند به مرحله بعد صعود کند.

* پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

کار واقعاً سخت است و تیم‌های قدرتمندی در این مرحله از لیگ قهرمانان حضور دارند، ولی اگر پرسپولیس بتواند از الدحیل عبور کند یکی از شانس‌های قهرمانی در آسیاست و می‌تواند فینالیست شود.

* برای جام ملت‌های آسیا به تیم ملی فکر می‌کنی؟

قطعاً هر بازیکنی در هر سطحی که باشد برای حضور در تیم ملی کشورش انگیزه دارد و به آن فکر می‌کند. این که بگویم شرایطم در ترکیه خوب است، در اروپا بازی می‌کنم و به تیم ملی فکر نمی‌کنم، دروغ است. هر فوتبالیستی دوست دارد در اروپا بازی کند و خدا را شکر من در کشوری بازی می‌کنم که سطح فوتبالش بالاست، فوتبالی که تکنیک، سرعت و قدرت را با هم دارد. به جرأت می‌گویم از لحاظ سرعت و قدرت لیگ ایران پنجاه درصد لیگ ترکیه هم نیست.