فهرست بازیکنان مدنظر زیدان برای منچستریونایتد

زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید جایگزین احتمالی خوزه مورینیو در منچستریونایتد قلمداد می شود و دیلی میل مدعی است در صورتی که زیدان جایگزین مورینیو شود فهرستی از بازیکنانی را که می خواهد به منچستر یونایتد ببرد، تهیه کرده است.

مربی سابق رئال مادرید در انتظار تماسی از طرف یونایتد است و در حالی که ، ادواردوودور مدیر اجرایی منچستریونایتد آشکارا از مورینیو حمایت کرده است، آنها در طول تابستان هرگز درباره قراردادهای بازیکنان رخ به رخ با هم صحبت نکرده اند.او معتقد بود مورینیو باید بازیکنان جوان را به خدمت بگیرد.

این در حالی است که در فهرست زیدان بازیکنانی نه چندان جوان مانند تونی کروز، تیاگو آلکانتارا، خامس رودریگز و ادیسون کاوانی، به چشم می خورد .

این مربی فرانسوی می خواهد در لیگ برتر مربیگری کند و در انتظار فرصتی برای کار کردن در باشگاهی مانند منچستر یونایتد است، در عین حال باشگاه اولد ترافورد هم می داند که زیدان با این کارنامه درخشان برای همیشه در دسترس نخواهد بود.

گفتنی است شیاطین سرخ در سه دیدار اول فصل جدید لیگ جزیره متحمل 2 شکست شدند تا بدترین شروع خود در 26 سال اخیر لیگ برتر را تجربه کرده باشند و به همین دلیل جایگاه مورینیو در این تیم به خطر افتاده است.