واکنش مرزبان به احتمال لغو بازی مقابل استقلال

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت‌ وگو با رادیو درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است. مسائلی که از گذشته به صورت دراماتیک در این تیم بود از بین رفته است، وضعیت مالی تیم خوب است. تا امروز ۲۰ درصد به بازیکنان پرداخت شده، به هر حال مسائل و مشکلات مالی کوچکی وجود دارد که آن را با مشورت و جلسات متعدد حل می‌کنیم. مردم خوبی پشت سر تیم هستند و از بازیکنان حمایت می‌کنند و این نشان می‌دهد که باید با تلاش دل مردم را شاد کنیم. مسائل مالی آنقدر حاد نیست که نشود حل کرد.

او افزود: اتحاد خوبی بین مردم و مسئولان شهری وجود دارد. احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم با مدیریت باید این بحران را حل کرد. اگر نتایج خوبی بگیریم مردم شاد می شوند چرا که مردم مسجدسلیمان لیاقت بهترین ها را دارند. شهری که به عنوان اولین شهر در آن فوتبال بازی شده است. شهر نفت و گاز باید شرایط خوبی داشته باشد. من نامه‌ای را برای رئیس‌جمهور ارسال کردم تا کمی به فکر شهر مسجد سلیمان باشد. ما به یک فرودگاه نیاز داریم. مردم مسجدسلیمان ساعت‌ها از جاده مرگ به سمت اهواز می‌روند تا به فرودگاه برسند این جاده بسیار خطرناک است. امیدوارم به این مسائل رسیدگی شود تا مشکلات حل شود.

مرزبان اظهار کرد: شب گذشته تا ساعت یک بامداد با هیأت مدیره جلسه‌ای داشتیم. بحث ها بیشتر فنی بود. ما برنامه داریم تا از لحاظ بدنی و تاکتیکی بهتر شویم. باید با قدرت ظاهر شویم. ارتباط خیلی خوبی بین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت وجود دارد. این اتفاق و همدلی باعث می‌شود تا رفته رفته بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص لغو بازی مقابل استقلال تهران تصریح کرد: من نسبت به اجرای قانون پایبند هستم، هرچه قانون بگوید اجرا می‌کنم. باید دید فیفادی و فیفا در این خصوص اگر می‌گویند بازی انجام نشود طبق قانون نباید برگزار شود. البته اجرای قانون شامل حال همه می‌شود. به هر حال اگر این بازی لغو شده است ما ناراحت نیستیم، برای تیم محبوب استقلال هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در آسیا هم نتیجه مطلوب کسب کنند.

مرزبان درباره شرایط تیم ملی ایران بیان کرد: همیشه شرایط سخت وجود داشته است اما این مسائل مسائل فنی نیست.نمی‌توانیم لباس و اردو مهیا کنیم و حتی نمی‌توانیم یک بازی دوستانه خوب برگزار کنیم. همیشه در گذشته این مثال وجود داشته که می‌گویند انسان‌های بزرگ می‌توانند در شرایط سخت کارهای بزرگی انجام دهند. ما شرایط سخت را داریم، باید با تلاش کار بزرگی انجام بدهیم. وقتی نمی‌توانیم اردوی مناسب‌ و بازی تدارکاتی خوبی برگزار کنیم باید با قدرت و توان بالا جلو برویم تا بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم. بهترین راه ‌حل مبارزه است. ما فقط می‌توانیم در بحث فنی در مورد کادر فنی صحبت کنیم، اما مسائل مالی به افراد دیگری مربوط است. باید هم‌قسم شویم و تلاش کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.