راه صعود پرسپولیس از نظر مربی سابق این تیم

ناصر ابراهیمی در خصوص بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در هفته ششم رقابت های لیگ برتر گفت: پرسپولیس باید بازی های خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. آمار قهرمانی های این تیم نشان می دهد اگر آنها نتوانند در هفته های ابتدایی لیگ امتیازات کافی را جمع آوری کنند دچار مشکل می شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نساجی مازندران پیش درآمدی برای بازی آسیایی است. پرسپولیس باید خودش را محک جدی بزند. اینکه آنها ملی پوش هم ندارند را باید به فال نیک گرفت. حالا برانکو ایوانکوویچ به عنوان یک مربی باتجربه می تواند تیمش را کاملا آماده بازی با الدحیل کند. یکی از سخت ترین بازی های پرسپولیس پیش روی این تیم است.

مربی پیشین سرخپوشان پایتخت احتمال حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را بالا دانست و اذعان کرد: مشکل مدیریت در ورزش ایران مهم ترین مشکل است.  فوتبال هم نیاز به بستر مناسب دارد تا تیم هایش خودی نشان دهند. حالا همین پرسپولیس که به این رتبه از موفقیت رسیده است اگر حمایت کافی شود به راحتی توان شکست دادن تیم های باشگاهی قطری را دارد.

وی در این باره تصریح کرد: پرسپولیس باید نهایت استفاده را از حضور هوادارانش در بازی با الدحیل در ورزشگاه آزادی ببرد تا آنها بتوانند در همان دقایق ابتدایی گل بزنند. به نظرم ترکیب اولیه پرسپولیس در این بازی خیلی اهمیت دارد و باید نحوه چیدمان بازیکنان را در میدان مسابقه بررسی کرد. اما اگر بحث توانایی بازیکنان را درنظر بگیریم باید بگویم پرسپولیس می تواند تیم های باشگاهی قطر را شکست دهد و به فینال برسد.

ابراهیمی در پایان راجع به صحبت های برخی بازیکنان اسبق پرسپولیس در خصوص عدم دریافت مطالبات خود از این باشگاه اظهار داشت: مردم فکر می کنند بازیکن میلیاردی قرارداد می بندد و وقتی که حقش را می خورند باید سکوت کند. اما واقعا اینطور نیست. مالیات های سنگینی به همین قراردادها بسته می شود. مالیات پولی که هنوز گرفته نشده است و بازیکنان به ندرت می توانند مبالغ ذکرشده در قراردادها را دریافت کنند. بعضی بازیکنان جوانی خود را در پرسپولیس گذاشته اند و باید حقشان را بگیرند. البته بعضی ها هم هستند که واقعا پیراهن پرسپولیس برایشان گشاد بود و حالا صحبت هایی درباره مطالبات خود می کنند که نشان می دهد چرا پیراهن قرمز به تنشان نمی آمد.