حسینی: داور به ضرر پرسپولیس سوت می‌زد

سیدجلال حسینی بعد از برتری پرسپولیس مقابل نساجی گفت: امروز طرفداران زیادی از مازندران به ورزشگاه آمدند و بازی خوبی هم انجام شد.جا دارد به جواد نکونام تبریک بگویم که یک تیم قلدر را ساخته ولی خوشحالم که برنده بازی ما شدیم.

وی با اشاره به حضور بازیکنان مازندرانی در پرسپولیس گفت: همه تیم‌ها بازیکنان مازندرانی دارند،‌نساجی بعد از سال‌ها به لیگ برتر آمده و امروز هم خوب بازی کرد ولی تلاش ما بیشتر بود.

به گزارش فارس، خبرنگاری از سیدجلال حسینی پرسید:‌چرا کاپ سوپرجام را به پرسپولیس نمی‌دهند و ظاهراً باید شما جام را به استقلال بدهید که کاپیتان پرسپولیس نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و گفت این چه سوالی است که شما می‌پرسید؟‌من الان باید به این سوال شما جواب بدهم.

وی با اشاره به بازی سخت پرسپولیس مقابل الدحیل گفت: نعمتی محروم است و حسین ماهینی و نوراللهی هم الان در رختکن مصدومیت داشتند، بشار رسن هم همین شرایط را دارد. الدحیل از تیم ملی قطر هم قوی‌تر است و ما فقط باید با تلاش این تیم را شکست بدهیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص اعتراضات نکونام به داوری گفت: اگر نظر من را می‌پرسید داور خیلی به ضرر پرسپولیس سوت زد، ضربه‌ای که بازیکن این تیم به پای من در نیمه اول زد،‌کارت قرمز داشت.

وی با اشاره به توهین‌های تماشاگران به برخی از بازیکنان در جریان مسابقه گفت:‌نمی‌شود جلوی این اتفاقات و مسائل را گرفت، همیشه بازیکن مقصر است و هر کاری بکنید بازیکنان محروم می‌شوند. برخی آقایان فقط دنبال این هستند که بازیکنان خالکوبی کنند یا اعتراضی داشته باشند تا بلافاصله آنها را محروم کنند.

به گزارش فارس، یکی از خبرنگاران در خصوص بدهی پرسپولیس به علی دایی و برخی از بازیکنان از حسینی سوال کرد که کاپیتان سرخ‌پوشان به این سوال جواب نداد.