شکایت پرسپولیس از نساجی به کمیته اخلاق و انضباطی

 حواشی پایان بازی دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران، نه فقط در زمین مسابقه بلکه در تونل منتهی به رختکن نیز ادامه داشت. پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص این حواشی توضیحاتی را در نشست خبری پس از بازی ارائه کرد.

خمارلو در خصوص این حواشی گفت: کادرفنی تیم نساجی در تونل منتهی به رختکن به سمت کادرفنی ما حمله‌ور شد و درگیری ایجاد کرد. طوری شده بود که انگار ما میهمان هستیم و آنها میزبان!

وی به رفتارهای داور مسابقه در پایان بازی اشاره کرد و گفت: داور با حمیدرضا طاهرخانی، بازیکن جوان ما برخورد بدی کرد و الفاظ بدی را به کار برد. به هیچ عنوان شایسته نیست که به این بازیکن توهین شود.

خمارلو افزود: بدتر از همه اتفاقاتی بود که قبل از بازی افتاد. مسئولان نساجی بحث جاسوسی از تمرین تیم‌شان را توسط پرسپولیس مطرح کردند، اما به احترام اینکه آنها موافقت کرده بودند بازی دو روز زودتر برگزار شود، نمی‌خواستیم به این موضوع واکنش نشان دهیم. می‌خواستیم فضایی آرام بر بازی حاکم باشد. با این حال برخورد پایانی آنها در تونل منتهی به رختکن اصلاً در شأن یک بازی لیگ برتری نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: کادرفنی تیم نساجی بیرون رختکن ایستاده بودند و به ما اهانت می‌کردند. باشگاه پرسپولیس قطعاً در خصوص این اتفاقات به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.