جدایی کی‌روش جدی است!

حدود ۴ ماه دیگر تیم ملی کشورمان باید در جام ملت‌های آسیا مقابل حریفانی به میدان برود که اکثر مدعیان قهرمانی بازی‌های تدارکاتی مناسب و اردو‌های تدارکاتی ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند، اما فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی با یک تیم درجه چندم همچنان مشکل دارد. در همین زمینه حرف‌های محمود اسلامیان عضو هیأت رئیسه فدراسیون در زیر می‌خوانید:

جدایی کی روش از تیم ملی جدی است، چون او می‌گوید باید تدارکات خوب برای تیم ملی فراهم شود. وقتی نمی‌توانیم هزینه کنیم و تدارکات خوب برای تیم ملی داشته باشیم چه باید بکنیم؟ جای کی‌روش باشید چه می‌کنید؟
حدود ۴۰ میلیارد تومان پول لازم داریم، ولی شما اگر این عدد را مقابل شادی ۸۰ میلیون نفر بگذارید خیلی هزینه بالایی نیست.
من به شخصه از رئیس جمهور روحانی که می‌دانم خودش به فوتبال علاقمند است تقاضا می‌کنم به حمایت از تیم ملی ورود کند و برای حل این مشکل پا جلو بگذارد.
وی در این باره که کی‌روش اعلام کرده اگر تدارکات مناسب برای تیم ملی فراهم نشود قطع همکاری می‌کند، چقدر جدی است و اینکه او اکنون با فدراسیون قراردادی هم ندارد و می‌تواند بدون هیچ مشکلی به این همکاری پایان دهد، گفت: صحبت کی‌روش کاملا جدی است. وقتی نمی‌توانیم هزینه کنیم و تدارکات خوب برای تیم ملی داشته باشیم چه باید بکنیم؟ جای کی‌روش باشید چه می‌کنید؟ فوتبال ایران ضعیف و فقیر نیست حق فوتبال را نمی‌دهند. یک وقتی است شما فوتبال ضعیفی دارید، اما ما این مشکل را نداریم. البته موضوع حق پخش بار‌ها از سوی مجلس و دولت پیگیری شده، اما واقعا باید در مورد آن تصمیم جدی گرفته شود. ما اکنون در شرایط اضطراری هستیم و وقت نداریم. واقعا هیچ منبعی نیست که بتوانیم به حق پخش فکر نکنیم. کی‌روش یک سرمایه بزرگ است پای اعتبار و آبروی خودش وسط است. من می‌دانم که او در این اواخر پیشنهاد‌های قطعی و جدی با پول بهتر از ایران داشت. یکی از این پیشنهاد‌ها از کره جنوبی بود، اما به خاطر ایران به این پیشنهاد‌ها پاسخ نداد. به هر او با ما اکنون قرارداد ندارد و می‌تواند برود و به خاطر همین است که می‌گویم ما در شرایط اضطراری هستیم.