برتری رئال مادرید در شب اخراج رونالدو

 در ادامه شب دوم از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال رئال مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ  و منچستریونایتد رقبای‌شان را شکست دادند و منچسترسیتی در خانه خود شکست خورد.

در حساس‌ترین بازی و در گروه هفتم رقابت‌ها، رئال مادرید در خانه‌اش 3 بر صفر رم را شکست داد. در این بازی ایسکو در دقیقه 45، بیل در دقیقه 58  و ماریانو در دقیقه 90 برای قهرمان اروپا گل زدند. در دیگر بازی این گروه، ویکتوریا پلژن در خانه خود مقابل زسکا مسکو به تساوی 2 - 2 دست یافت. کرمنسیچ در دقایق 29 و 41 برای پلژن و چالوف در دقیقه 49 و ولاسیچ در دقیقه 5+90 از روی نقطه پنالتی  برای زسکا گلزنی کردند.

همچنین در گروه پنجم رقابت‌ها، بایرن مونیخ در زمین بنفیکا 2 بر صفر به پیروزی رسید و اولین سه امتیاز را به دست آورد. لواندوفسکی در دقیقه 10 و رناتو سانچس در دقیقه 54 برای تیم مونیخی گلزنی کردند. 

 منچسترسیتی هم در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب لیون شد تا شگفتی بزرگ در بازی گروه ششم رخ دهد. کورنه در دقیقه 26 و فکیر در دقیقه 43 برای لیون گل زدند و تنها گل سیتی به وسیله برناردو سیلوا  در دقیقه 67 زده شد.

براساس این گزارش، در گروه هشتم رقابت‌ها یوونتوس در خانه والنسیا به برتری 2 بر صفر رسید. اخراج مشکوک رونالدو در دقیقه 29 اتفاق مهم بازی بود، اما یوونتوس با وجود این اتفاق با دو پنالتی گل شده پیانیچ در دقایق 45 و 51 به برتری در مستایا دست یافت. ضمن اینکه پارخو در دقیقه 6+90 پنالتی والنسیا را هدر داد تا یووه یک پیروزی عجیب را جشن بگیرد.

 از همین گروه منچستریونایتد به راحتی در خانه یانگ بویز تازه‌وارد به برتری 3 بر صفر رسید. پوگبا در دقایق 35 و 44 (از روی نقطه پنالتی) و مارسیال در دقیقه 66 گل‌های شیاطین سرخ را به ثمر رساندند.