اظهارات گرشاسبی پس از برتری پرسپولیس مقابل سپیدرود

حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از بازی مقابل سپیدرود بیان کرد: بازیکنان با احتیاط بیشتری مقابل سپیدرود بازی کردند تا از نظر بازیکن در دو بازی پیش رو به خصوص السد قطر کم نیاوریم . در این بازی موقعیت های زیادی تبدیل به گل نشد و از نظر روانی بر روی بازیکنان فشار وارد کرد . خوشحالیم که نتیجه بازی با برد همراه شد و باعث روحیه خوب بازیکنان شد تا مقابل السد قطر و دربی بازی بهتری انجام دهند .
او گفت :علی دایی کاملا به صورت حرفه ای عمل کردند و مقصر نیست . مدیران گذشته با بستن قرارداد سنگین باعث ایجاد تعهد شدند و در حال حاضر با دایی به توافق رسیدیم و خطری روبه روی پرسپولیس نیست .

گرشاسبی با اشاره به گفته کی روش درباره حمایت کامل از تیم ملی اطهار کرد: بهتر است در این مسائل دخالت نکنم و آرزو می کنم تیم ملی کشورمان موفق باشد و کی روش بازی پرسپولیس را از نزدیک ببیند .

او بیان کرد : تیم پرسپولیس دو سال است که با همین ترکیب در بازی ها شرکت می کنیم و بازیکنان با غیرت بازی می کنند . با توجه به شرایط باشگاه پرسپولیس نتوانستیم بازیکن جدیدی را خریداری کنیم . از کادر فنی و هواداران که مالک اصلی باشگاه پرسپولیس هستند تشکر می کنم.

او افزود ؛کل مبلغی که از AFC باشگاه دریافت کرده است را به یک نفر پرداخت کردیم و هیچ پولی در باشگاه باقی نمانده است . باشگاه مقابل طلبکاران له شده است و تنها خداوند کمک می کند . با توجه به حکم هایی که داده شده است با باید پول را به طلبکاران پرداخت کنیم . پرسپولیس تا الان سر پا ایستاده است و از این به بعد هم سر پا خواهند ماند .

گرشاسبی در پایان اظهار کرد :دربی یک بازی معمولی است و به اتفاق بازیکنان و برانکو اعلام کردند که بازی در تاریخ مقرر برگزار شود. در این شرایط باشگاه موافق نبود که بازی در این تاریخ برگزار شود و چون چند روز به بازی ها باقی مانده بود ما ده نود را بازگو نکردیم.