آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس

بنا بر اعلام کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس، هرچند نشانه‌های آسیب‌دیدگی حکایت از پاره‌گی رباط زانوی ماهینی دارد ولی برای اظهار نظر دقیق، باید منتظر جواب ام آر آی بود که امروز جمعه انجام می‌شود. همچنین برانکو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی، خبر از مصدومیت سنگین ماهینی داد.

چنانچه آسیب وارده به حدی باشد که پزشک متخصص تشخیص نیاز به جراحی ببیند، بازیکن به مدت ۶ ماه از میادین دور خواهد شد.

مراسم بزرگداشت 24 ابدی در کپورچال

قرار است امروز مراسم سومین سال درگذشت هادی نوروزی ، کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴ صبح بر اثر ایست قلبی و مرگ ناگهانی درگذشته است ، در شهر کپور چال برگزار شود و همچنین قرار است در این مراسم حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز حضور یابد.

زمان سفر پرسپولیسی به قطر مشخص شد

قرار است بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز یکشنبه 8 مهر 1397 با پرواز ظهر تهران را به مقصد شهر دوحه قطر ترک کنند تا در دیدار رفت مرحله نیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم السد قرار گیرند.

همچنین قرار است تا بازیکنان این تیم بلافاصله پس از بازی با تیم السد، همان روز دوحه را به مقصد تهران ترک کنند.

برانکو ایووانکویچ  درباره استفاده از کمپ مجهز و حرفه ای اسپایر قطر گفت: به علت فاصله فراوان این کمپ از محل اقامت بازیکنان و تیم فوتبال پرسپولیس مکان دیگری را برای تمرین بازیکنان در نظر گرفته ایم و به احتمال فراوان کمپ اسپایر از برنامه ما خارج خواهد شد.