برانکو: برای بازی با السد هیجان داریم

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: طبیعی است که همه برای بازی با السد هیجان داریم. تنها تیمی هستیم که دو بار متوالی راهی این مرحله از مسابقات شده‌ایم.

وی افزود: بازیکنان انگیزه زیادی برای بازی رفت مقابل السد دارند اما متاسفانه برای این دیدار چند بازیکن خوب‌مان را در اختیار نداریم. کامیابی‌نیا، انصاری و ماهینی که قطعا نیستند و سیدجلال هم امروز کسالت داشت که به وی گفتیم به منزل رفته و استراحت کند. لازم نیست بگویم این نفرات چقدر برای تیم مهم هستند. با همه این حرف‌ها خوشحالیم که در این مرحله هستیم و به خودمان افتخار می‌کنیم. با لیاقت تمام به این مرحله رسیدیم و همه یادشان رفت که چطور از سد تیمی مثل الدحیل گذشتیم. بقیه نفرات کاملا سرحال و قبراق هستند و آمادگی خود را در بازی با سپیدرود و دربی نشان دادند.

برانکو ایوانکوویچ در واکنش به این سوال آیا قصد دارد در بازی با السد از یکی از نفرات جوان تیمش استفاده کند در شرایطی که چاره‌ای جز این کار ندارد؟ عنوان کرد: بله آن فردی که بازی خواهد کرد در تمرینات روز‌های آتی مشخص خواهد شد. ما هنوز 3 جلسه تمرین دیگر برای این بازی داریم و همه نفراتی که با ما هستند، لیاقت حضور در تیم را دارند. ما حداکثر اعتماد را به جوانان‌مان داریم.