شفر مربی بزرگ و کاربلدی است

صادق ورمرزیار درباره نتایج کسب شده استقلال در هشت هفته ابتدایی لیگ برتر  فوتبال اظهار داشت: استقلال در ابتدای فصل بازی‌های خوبی انجام داد و توانست امتیاز‌های خوبی کسب کند اما با دعوت ۶ بازیکن به تیم ملی فوتبال اوضاع تغییر کرد و منجر شد تا این تیم هماهنگی و انسجام خود را از دست بدهد.

وی افزود: استقلال به دلیل عدم هماهنگی بازیکنانش در بازی مقابل السد قطر نتیجه را واگذار کرد و این شکست تاثیر منفی از لحاظ روحی و روانی بر روی بازیکنان داشت. در دربی هم هر دو تیم راضی به مساوی بودند و باخت برای هر دو تیم گران تمام می‌شد. دربی یک بازی بدون بار فنی بود و بدترین دربی تاریخ چند سال اخیر را مشاهده کردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: استقلال جای پیشرفت دارد و شک نکنید که این تیم یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال است. با وجود این بازیکنان و کادر فنی استقلال می‌تواند به جایگاه بالاتر دست پیدا کند.

ورمزیار در مورد عملکرد شفر گفت: شفر مربی بزرگ و کاربلدی است و من حدود ۲۴ سال پیش در کلاس‌های توجیهی او بودم و بار فنی او را دیده‌ام. قطعا او می‌تواند استقلال را به سمت جلو پیش ببرد.

وی درباره عملکرد بازیکنان خارجی استقلال اظهار داشت: استقلال ۳ بازیکن خارجی خوب دارد. طارق همام که بازیکن جنگنده‌ای است و از نظر تکنیکی سطح بالایی دارد. نیومایر از نظر روزومه کاری بازیکن بسیار خوبی است و به دلیل مصدومیت نتوانسته توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. الحاجی گرو هم بازیکن فیزیکی است و در بازی مستقیم موثر است البته انتظار از او بیش از این است.

ورمزیار درباره عملکرد مرتضی تبریزی خاطرنشان کرد: تبریزی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است. عدم هماهنگی در تیم باعث شده تا تبریزی به خوبی تغذیه نشود و توپ به خوبی به او نمی‌رسد. باید هماهنگی در مرکز هافبک دفاعی بوجود آید.