شایعه یا واقعیت؟ / پیام‌های مخفیانه یک بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس!

این خبر فعلا در حد شایعه است و هیچ کدام از مقامات رسمی پرسپولیس آن را تایید نکرده اند اما ظاهرا این بازیکن وقتی می خواست از پرسپولیس برود، هر ساعت به مسئولان پرسپولیس زنگ می زده و می گفته که کارش را راه بیاندازند.او می گفته دیگر نمی تواند در تهران بماند و باید از ایران برود.»

این طور که از شواهد پیداست سر این بازیکن به سنگ خورده چون به چند نفر دیگر از پرسپولیسی ها در تلگرام پیام داده که می خواهد در نیم فصل به پرسپولیس برگردد.نکته اینجاست که پرسپولیسی ها هنوز این موضوع را به صورت مستقیم با برانکو مطرح نکرده اند اما بعید است که سرمربی تیم با بازگشت این بازیکن موافقت کند. برانکو قبلا هم گفته بود که بازیکنان به دو دلیل از پرسپولیس جدا می شوند؛ اول مسائل انضباطی به این معنا که باشگاه یا کادرفنی از بازیکن راضی نیست و دوم به درخواست خودشان برای شروع پیشرفت های بیشتر. آن بازیکن به هر دلیلی که رفته باشد، دیگر راهی برای بازگشت ندارد. طبق فلسفه برانکو، بعید است جایی برای بازگشت این بازیکن خالی مانده باشد!

البته حدس زدن نام این بازیکن چندان هم سخت نیست اما بازیکن مورد نظر، نه حسین ماهینی است،نه محسن مسلمان و نه حتی فرشاد احمدزاده. این فوتبالیست اتفاقا ملی پوش بوده و به خاطر حرف هایی که در یک برنامه تلویزیونی به زبان آورد، بسیاری از رفقای نزدیکش در تهران را از دست داد و تمام تماس هایش با تعدادی از دوستان فوتبالیستش نیز قطع شد.