رضاییان: نمی توانم در صورت بازیکنان نگاه کنم

بهرام رضاییان درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم در فاصله چند روز تا دیدار با ماشین سازی در جام حذفی بیان کرد: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است. با توجه به بضاعتمان نتایج خوبی کسب کردیم و از شرایط فنی تیم راضی هستیم. امور فنی تیم به خوبی جلو می رود و هیچ مشکلی از این بابت نداریم.
وی درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی که با اعتراض اعضای تیم روبه رو شده، تاکید کرد: من واقعا از بازیکنان تیم مان تشکر می کنیم. آنها خیلی باشرف هستند که بدون دریافت یک ریال از قراردادشان در همه بازی ها سنگ تمام می گذارند. ما هیچ مشکلی نداریم، جز اینکه در بخش پرداخت دستمزدها کمی به مشکل خورده ایم. من واقعا نمی توانم در صورت بازیکنان نگاه کنم و کاری که می کنم این است که شبانه روزی تلاش انجام دهم تا مشکلات برطرف شود.
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ادامه داد: ما با کادرفنی و بازیکنان سال گذشته خود به طور کامل تسویه حساب کردیم و تا ریال آخر قراردادهایشان را هم دادیم. حتی پاداش ها را نیز پرداخت کردیم. اما امسال نتوانستیم پرداختی به اعضای تیم داشته باشیم؛ با این حال قول های مساعدی به ما داده شده و تلاش می کنیم تا این اتفاق طی روزهای آینده رخ بدهد.
رضاییان درباره اینکه اشتباهات داوری در بازی های گذشته به ضرر پارس جنوبی تمام شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه اشتباهات ادامه دار سهوی داوران در هفته های گذشته باعث شده تا ما امتیازات زیادی را از دست بدهیم. در بازی با ماشین سازی پنالتی مسلم ما را نگرفتند، در دیدار با پدیده همین اتفاق رخ داد و بازیکن حریف نیز به اشتباه اخراج نشد. این مساله برای تیمی مثل ما که با زحمت امتیاز جمع می کند، خوب نیست و به ضررمان می شود. از کمیته داوران می خواهیم تا راهکاری در نظر بگیرد تا این اشتباهات به حداقل برسد.
مدیرعامل پارس جنوبی همچنین گفت: ما از تماشاگران و هواداران خوب مان تشکر می کنیم که در بازی های خانگی در جم هیچ بی احترامی به داور و سایر مسئولان برگزاری مسابقات انجام نمی دهند و آنها واقعا از این نظر نمونه هستند. در این شرایط انتظار داریم که داوران هم محجوب بودن هواداران ما را درک کنند و کاری نکنند که آنها دلخور شوند. امیدوارم در آینده دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.