تبریزی باید هر هفته برای استقلال مثمر ثمرباشد

مهدی امیرآبادی در خصوص بازی استقلال با نفت مسجد سلیمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: استقلال در یک برهه حساس قرار دارد و نیاز به این برد داشت تا از فشار و استرس خارج شود. بازیکنان استقلال فشار و استرس بسیاری را تحمل می‌کنند و این موضوع منجر شد تا در ۹۰ دقیقه، بازی مساوی تمام شود و در ادامه وقت‌های اضافه استقلال به گل رسید. اگر استقلال در چند بازی آینده خود ۲ تا ۳ پیروزی کسب کند مشکلاتش برطرف خواهد شد و می‌تواند رو به جلو حرکت کند.

وی در خصوص بازیکنان خارجی استقلال گفت: من نیومایر و الحاجی گرو را برای استقلال خوب ندیدم اما طارق همام بازیکن خوب و مثمر ثمری است.

پیشکیوت تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد مرتضی تبریزی تصریح کرد: تبریزی بعد از انتقال به استقلال دربازی مقابل تراکتورسازی گل زد و من همان موقع گفتم که بازیکنان در استقلال و پرسپولیس بیشتر در معرض توجه هستند و کار برای تبریزی تازه آغاز شده است. این بازیکن زیر ذره‌بین و نگاه هواداران است و هر هفته باید برای تیم مثمرثمر باشد و بتواند همچون بازی با تراکتورسازی گل بزند. توقعات از تبریزی بالا است و باید بتواند کارایی لازم را داشته باشد.

امیر آبادی در خصوص عملکرد شفر اظهار داشت: من شخصا سال گذشته به شفر عقیده خاصی نداشتم به خصوص اینکه پسر خودش را آنالیزور تیم کرد. البته شفر همچون زمان منصوریان در سال اول خوب نتیجه گرفت، اما امسال نتوانسته موفقیت‌های سال گذشته را تکرار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برانکو در پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن جذب کند و محروم و مصدوم زیادی دارد اما نتیجه می‌گیرد پس استقلال هم نباید متکی به تیام و جباروف باشد و نبود آنها بهانه شود. استقلال بازیکنانی همچون آذری، باقری، صیادمنش، کرمی و ... دارد و باید به آنها فرصت داد تا خود را نشان دهند. باید از هوش سرمربی تیم در به کارگیری بازیکنان به درستی استفاده شود تا استقلال نتیجه بگیرد.