طارمی برای حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال وارد تهران شد

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه الغرافه قطر که در دیدار شب گذشته (جمعه) تیمش مقابل العربی فوق العاده عمل کرد و پنالتی برای تیمش گرفت و پاس گل سوم را داد، پس از پایان بازی از دوحه به تهران سفر کرد و بامداد امروز (شنبه) برای حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران رسید.
طارمی به دلیل حضور در مسابقات هفته هشتم لیگ ستارگان قطر در نخستین تمرین از دور جدید تمرینات تیم ملی غایب بود و حال با اتمام مسابقات لیگ قطری‌ و همچنین فرا رسیدن روز‌های FIFA DAY (روز بازی‌های ملی) به تهران آمد تا زیر نظر کی روش و کادرفنی تیم ملی تمرین کند.
به احتمال زیاد، طارمی چند روزی را ریکاوری خواهد کرد و سپس با شروع تمرینات تاکتیکی روی چمن به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد. تیم فوتبال الغرافه با کسب این پیروزی پس از ۳ شکست متوالی ۱۰ امتیازی شد و همچنان در رده هفتم جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قطر قرار دارد.
مهدی طارمی قرار است امشب به یکی از سینما‌های تهران برود و فیلم " سریک " را که درباره اسب سردار آزمون است را تماشا کند. این فیلم در ماه‌های گذشته برای آزمون حواشی زیادی داشته و در زمانی که کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، این بازیکن را به اردو قبلی دعوت کرد، آزمون به جای حضور در تمرینات در سینما‌های گنبد و تهران مشغول تماشای فیلمش بود.
اردوی تیم ملی فوتبال ایران از دیروز (۱۳ مهر) برگزار شد و قرار است شاگردان کی روش در چارچوب دیدار دوستانه ۱۴ مهر به مصاف بولیوی بروند.