رویای مدافع پرسپولیس در تیم کرانچار

شاهین عباسیان، مدافع جوان پرسپولیس که قابلیت بازی در پست وینگر را نیز داراست از سوی زلاتکو کرانچار به اردوی 40 نفره تیم المپیک دعوت شده و امیدوار است بتواند نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.

عباسیان در خصوص آخرین وضعیت اردو و حضور در جمع شاگردان زلاتکو کرانچار می‌گوید: حدود 40 نفر به تیم ملی دعوت شده‌اند و همه این بازیکنان هم از لحاظ آمادگی وضعیت خوبی دارند و در تیم‌های باشگاهی خود می‌درخشند. به نظرم علیرغم همه کم و کاستی‌ها می‌توانیم با تمام توان و با بهترین شرایط ممکن عازم رقابت‌های مقدماتی المپیک شویم تا در نهایت طلسم بزرگ المپیکی نشدن‌مان را بشکنیم.

شاهین عباسیان در ادامه می‌گوید: واقعا شرایط سختی داریم. چند روز در خیریه عمل تمرین کردیم. سپس به کارگران رفتیم و بعد هم عازم پیکان شهر شدیم. زمین را که خودتان می‌بینید  و اوضاع به همین گونه است و باید با همین شرایط کنار بیاییم.

وی درباره اینکه یکی از گزینه‌های پرسپولیس در بازی رفت مقابل السد قطر در سمت راست خط دفاعی بود اما این اتفاق رخ نداد گفت: من در تمام تمرینات تلاش می‌کنم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و خودم را به آقای برانکو ثابت کنم. بازی با السد هم شرایط سختی داشت و من هم سابقه بازی کردن نداشتم که بخواهم به یک‌باره وارد زمین شوم. امید داشتم که شاید به میدان بروم اما اینطور نشد. با این حال مهم موفقیت پرسپولیس و پیروزی بود که همین هم حاصل شد. ان‌شالله در بازی‌های بعد بتوانم درون زمین به تیمم کمک کنم.

وی با اشاره به عملکرد جوانان تیم و توجه ویژه برانکو ایوانکوویچ به آنها گفت: همه بازیکنان جوان در پرسپولیس از کیفیت خوبی برخوردارند و امیدواریم تا بتوانیم روزی به میدان برویم. باید به بهترین شکل از موقعیتی که نصیب‌مان شده استفاده کنیم و از تجربه بازیکنان بزرگتر و همچنین آقای برانکو سود ببریم.