کرار: به تراکتور گل بزنم شادی نمی‌کنم

کرار جاسم هافبک عراقی نفت آبادان از اتفاقی که برای هموطنش بشار رسن افتاده، ناراحت است. به بهانه این اتفاق و همین دیدار حساس نفت مقابل تراکتور و تقابل این بازیکن با تیم سابقش همکلام شدیم. گفت و گوی او با ایلنا را بخوانید:
از شرایط تیم نفت آبادان صحبت کن؟
شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات خوبی را در این تعطیلات پشت سر گذاشته‌ایم و منتظر هستیم تا مسابقات لیگ دوباره از سر گرفته شود. یک بازی دوستانه خوب را هم برگزار کردیم. فکر می‌کنم اوضاع بر وفق مراد است.
باید مقابل تراکتور بازی کنی؟
بازی سختی است. تراکتور در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته و این نشان می‌دهد که آنها می‌خواهند به رتبه‌های بالای جدول برسند اما خب باید به این نکته اشاره کنم که با توجه به اینکه بازی در زمین خودمان است مقابل هواداران خودی چاره‌ای جز برد نداریم.
تراکتور تیم سابقت است. دراین باره چه صحبتی داری؟
من 3 سال خیلی خوب را در تراکتور داشتم. با این تیم عناوین خیلی خوبی را کسب کرده‌ام. هواداران تراکتور هنوز با من در ارتباط هستند. حتی اگر در این بازی موفق به گلزنی هم بشوم به احترام هواداران تراکتور خوشحالی نخواهم کرد.
هموطنت، بشار هم این روزها در غم از دست دادن مادرش است.
برای بشار خیلی ناراحت شدم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم. چند بار با او تماس گرفتم و به اوتسلیت گفتم. بالاخره ما هموطن هستیم حالا درست است که در فوتبال ایران با یکدیگر رقیب هستیم اما بشار هموطنم است و وظیفه داشتم این ضایعه را به او تسلیت بگویم. امیدوارم دیگر او غم نبیند.
شاید تماشاگران‌تان از تماشای دیدار مقابل تراکتورسازی محروم شوند.
هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است اما امیدوارم که چنین اتفاقی نیفتد زیرا جذابیت فوتبال به حضور تماشاگرانش است. اتفاقا من هیچ وقت از تماشاگران نفت ناهنجاری ندیدم.
تیم کشورت هم باخت بدی را مقابل آرژانتین تجربه کرد.
من این بازی را تماشا کردم. همین که ما مقابل تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم خیلی خوب است. فکر نمی‌کنم کسی هم انتظار داشته که ما آرژانتین را شکست دهیم. انجام این بازی‌های دوستانه خیلی می‌تواند به آماده‌سازی تیم برای حضور هرچه قدرتمندانه‌تر در جام ملت‌های آسیا کمک کند. من مطمئن هستم عراق یکی از کشورهایی است که در جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی را کسب خواهد کرد.