ماجرای استوری‌های عجیب بازیکنان تیم ملی چیست؟

بعد از اینکه محمدامین اسدی با یک استوری عجیب و غریب از تیم امید اخراج شد، هفته گذشته این اتفاق برای محمد آقاجانپور دیگر بازیکن این تیم افتاد. محمد آقاجانپور با توضیحاتی کادر فنی تیم را قانع کرد و از اردو کنار گذاشته نشد، کاری که اسدی نتوانست انجام دهد.

آقاجانپور گرچه توضیح داد که این پیج متعلق به او نیست و سعی کرد خودش را تبرئه کند، اما برخی مستندات باعث می‌شود این ادعا قابل اثبات نباشد و این‎طور نتیجه‌گیری شود که این بازیکن اتفاقاً شخصاً استوری گذاشته و خودش و تیم را این‌گونه وارد حاشیه کرده است.

اما سؤال مهمی این وسط ایجاد می‌شود: چطور می‌شود بازیکنان تیم یک اشتباه را دوبار تکرار کنند؟ آیا نباید برخوردی محکم‌تر از چیزی که با اسدی شد انجام می‌گرفت تا زهر چشمی برای بقیه باشد؟ نه... پس قطعاً انگیزه عجیب و غریبی پشت این سلسله استوری‌های عجیب است.

در این باره خبر‌های خوبی از اردوگاه تیم امید به گوش نمی‌رسد؛ اینکه این جوانان سربه‌هوا و بازیگوش درگیر یک پروسه شرط‌بندی با یکدیگر شده‌اند و این شرط‌بندی روی استوری‌های اینستاگرام آن‌هاست. این قضیه وقتی شکل داغ‌تر و جدی‌تر به خود گرفت که بعد از قضیه اسدی، حالا ادامه این بازی دل شیر می‌خواست، دلی که اولین‌بار آقاجانپور از خودش نشان داد.

مدیر و کادر فنی تیم ملی امید، حتماً باید زودتر به این قضیه ورود کنند و این ماجرا را در نطفه خفه کنند، چراکه از بازیکنان جوانی مثل این امیدپوش‌ها اصلاً چیزی که شنیده شده بعید نیست و احتمالاً اگر جلوگیری نشود، آقاجانپور آخرین نفر نخواهد بود.