هاشمی‌نسب: باید داد و بیداد کنیم تا داوری‌ها به سودمان باشد؟!

 سیدمهدی هاشمی‌نسب در مورد داوری بازی سپاهان - نساجی و پنالتی بحث‌برانگیز که به سود میزبان گرفته شد، گفت: این تنها مسابقه‌ای نبود که ما بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم و در چند بازی دیگر هم با چنین وضعیتی مواجه شدیم. شاید تیم‌های پرمهره یا تیم‌هایی که وضعیت مالی و امکانات بسیار خوبی دارند زیاد بابت این اشتباهات دچار مشکل نشوند، ولی ما تیمی هستیم که تازه به لیگ برتر آمده است و بضاعت کمی داریم. با همین شرایط، اما در زمین مسابقه می‌جنگیم و با چنگ و دندان دنبال همین تک امتیاز‌ها هستیم که متأسفاته با اشتباهات داوری به هدف‌مان نمی‌رسیم.

«اشتباهات داوری ما را خسته کرده است.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: داور برای سپاهان پنالتی گرفت و کارشناسان هم نظرشان را دادند، اما سؤال من این است که چرا ۳۰ ثانیه بعد پنالتی ما را نگرفت؟ مچ پای بازیکن ما تا مرز شکستگی پیش رفت، اما داور خطا نگرفت! چرا داور باید به بازیکنان ما اخطار بی‌مورد بدهد تا آن‌ها را دست به عصا کند؟ ما می‌جنگیم، ولی متأسفانه این اشتباهات آزاردهنده است. از داوران خواهش می‌کنیم دقت کنند تا اینقدر حق تیم‌هایی مثل نساجی پایمال نشود.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران همچنین خاطر نشان کرد: چرا در فوتبال ما تیم‌های سرشناس و میزبان‌ها، امتیازات ویژه‌ای دارند؟ چرا همه خطا‌های ۵۰-۵۰ به سود آن‌ها اعلام می‌شود؟ چرا اکثر سوت‌ها به سود آنهاست؟ داوران نباید به نام تیم‌ها یا میزبان بودن‌شان توجه کنند و تحت تأثیر قرار بگیرند.

هاشمی‌نسب در خاتمه تصریح کرد: ما نباید با این اتفاقات باعث شویم تا آن‌هایی که در فوتبال از جیب خودشان هزینه می‌کنند، فراری شوند. بازیکنان ما با چنگ و دندان می‌جنگند، ولی یک اشتباه تیم را بیچاره می‌کند. آیا ما هم باید در کنار زمین داد و بیداد کنیم تا داوری‌ها به سودمان باشد؟!