تحلیل پیشکسوت پرسپولیس از بازی شاگردان برانکو

جواد منافی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و تساوی مقابل السد گفت: بازی بسیار سنگین سختی را شاهد بودیم. پرسپولیس بازی حساب شده و جنگنده‌ای انجام داد و با تمام محدودیت‌ها هر چه در توان داشتند در این بازی به نمایش گذشتند و دست به کار بزرگی زدند.

او در ادامه گفت: پرسپولیس با این‌که در نیمه اول گل اول را دریافت کرد اما در نیمه دوم توانست با یک بازی مدیریت شده گل تساوی و پیروزی بخش را به ثمر برساند و دست به کار بزرگی بزند و پس از سال‌ها دوباره ایران یک نماینده در فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. همه خوشحال هستند. چه پرسپولیس‌ها و چه استقلالی‌ها از این نتیجه شاد و خوشحال هستند چون ایران در این بازی موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا شده است.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه اظهار کرد:‌ کار بسیار سختی است در استادیوم آزادی گل خوردن و به بازی برگشتن اما پرسپولیس دوباره به بازی برگشت و گل تساوی را به السد قطر به ثمر رساند. در این بازی دو مهره حمله دوندگی خوبی داشتند و خط هافبک و دفاع پرسپولیس توانستند عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند. علیرضا بیرانوند در این بازی توپ‌های خوبی گرفت و مانع گلزنی السد قطر شد. السد قطر تیم بسیار خوبی بود و فوتبال را خوب می‌شناخت اما جنگندگی و تلاش بی حد و مرز پرسپولیس نتیجه بازی را به نفع پرسپولیس کرد.

منافی درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تا فینال لیگ قهرمانان آسیا زمان بسیار زیادی باقی مانده است. اما فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی مرگ و زندگی است و بازی بسیار سختی برای پرسپولیس خواهد بود. امیدوارم بازیکنانی که قرار است نیم فصل به تیم اضافه شوند، بتوانند در فینال تیم را همراهی کنند و شاهد موفقیت پرسپولیس در آن بازی باشیم.