ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

استقلال تهران دیدار هفته نهم لیگ برتر را با برتری دو بر یک مقابل سایپا به پایان رساند تا ضمن کسب سه امتیاز ارزشمند و صعود به رده پنجم جدول رده بندی، به ناکامی در گلزنی پس از چند بازی متوالی پایان بدهد.
شاگردان وینفرد شفر پس از کسب سومین پیروزی فصل جاری باید مقابل سپاهان اصفهانی قرار بگیرند که یکی از آماده‌ترین تیم‌ها نشان داده و رتبه دوم جدول را با 22 گل زده در اختیار دارد.
آبی پوشان برای این دیدار به طور قطعی و آنطور که وینفرد شفر در نشست خبری پیش از مسابقه اعلام کرد، خسرو حیدری و پژمان منتظری را در اختیار نخواهد داشت. مهدی رحمتی هم در آخرین تمرین پیش از جدال با سپاهان حضور نداشته و همین شانس حضور او در بازی امروز را کاهش می‌دهد. 
بازی مقابل سایپا فرصت مناسبی بود تا سیدحسین حسینی پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی راه پیدا کند و عملکرد مناسب او و مهار بی نظیرش در دقایق پایانی آیتمی بود که به نظر می‌رسد وینفرد شفر دومرتبه او را به عنوان سنگربان در قفس طوری انتخاب کند.
با مصدومیت منتظری، روزبه چشمی و محمد دانشگر در قلب خط دفاعی و وریا غفوری و آرمین سهرابیان در کناره‌ها حضور خواهند داشت. در خط میانی زوج علی کریمی و فرشید باقری دو هافبک دفاعی و طارق همام و فرشید اسماعیلی تکمیل می‌شود.
الهیار صیادمنش در بازی گذشته عملکرد مناسبی داشت اما به نظر می‌رسد مهدی قائدی و مرتضی تبریزی دو مهاجم استقلال برابر طلایی پوشان باشند.
بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیر است:
سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و مرتضی تبریزی