روحیه بالا دروازه بان پرسپولیس بعد از مسابقه جنجالی+عکس

 بوژیدار رادوشوویچ که سومین فصل حضور در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد، در ۹ مسابقه‌ای که تیمش در لیگ هجدهم انجام داده سه بار درون دروازه قرار گرفته و دو کلین‌شیت داشته که عملکردی بهتر از سال قبل برای او محسوب می‌شود و می‌تواند آمار بازی خود را تا پایان فصل هم بیشتر کند.

رادوشوویچ که در دیدار اخیر پرسپولیس مقابل سایپا برای سومین مسابقه متوالی و ششمین بازی فصل لیگ روی نیمکت تیمش بود، در پایان بازی بیشتر از جریان آن خبرساز شد و مورد توجه رسانه‌ها و البته انتقادات شدید علی دایی، مربیان و تعدادی از بازیکنان سایپا قرار گرفت.

به گفته سایپایی‌ها رادوشوویچ بعد از پایان بازی به سمت محمدرضا سلیمانی رفته و با او درگیری پیدا کرده که همین مسئله موجب بروز تنش و درگیری در تونل ورزشگاه تختی شده و حواشی این دیدار جنجالی را بیشتر کرده تا جایی که همچنان مصاحبه‌های زیادی از سوی اعضای دو تیم علیه یکدیگر مطرح می‌شود.

با این وجود دروازه‌بان کروات پرسپولیس پس از سپری کردن شب پُر حاشیه در دیدار مقابل سایپا، روز گذشته با روحیه‌ای بالا در تمرین سرخ پوشان حضور یافت تا نشان دهد اتفاقات آن مسابقه جنجالی را فراموش کرده و آماده رقابت دوباره با علیرضا بیرانوند است.

با توجه به عملکردی که بیرانوند درون دروازه پرسپولیس داشته بعید است فعلا فرصت بازی دوباره به رادو به ویژه در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز ژاپن برسد، اما او با نمایشی که در سه بازی این فصل داشته، نشان داده رقیب سرسختی برای گلر ملی پوش سرخ‌ها محسوب می‌شود.