فتحی: از شفر حمایت می کنم

امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال تهران ،  در رابطه با ارسال لایحه دفاعی این باشگاه به دادگاه cas درباره ی موضوع سوپر جام گفت:در حال حاضر فرصت داریم تا این لایحه را تکمیل کرد و پس از آماده سازی تمام قسمت های آن ، این پرونده را ارسال خواهیم کرد. همچنین باید بگویم این پرونده طی چندین روز آینده به دادگاه بین المللی ارسال خواهد شد تا موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

فتحی درباره دربی 88 و اینکه اعلام کرده پرسپولیس با خشونت بازى کرده اند و از طرفى مطرح شده که در این بازى تبانی صورت گرفته افزود:برخی ها به اشتباه می گویند دربی 88 میان تیم های پرسپولیس و استقلال با تبانی برگزار شده است و تنها موضوع این دیدار خشونت بازیکنان تیم پرسپولیس تهران بود.آن ها با جدیت تمام در این دیدار حضور یافتند و سبب شدند تا طارق همام ، بازیکن عراقی تیم ما مصدوم شود.

از شفر حمایت می کنم

سرپرست باشگاه استقلال تهران درباره ی آخرین وضعیت شفر و بازیکنان خارجی این تیم گفت:ما کماکان به حمایت از شفر ادامه خواهیم داد و همچنین بازیکنان خارجی تیممان در حال پیشرفت هستند.برای شفر و بازیکنان خارجی تا نیم فصل هیچ تصمیمی اتخاذ نخواهد شد و بتوانیم شاهد پیشرفت آن ها باشیم.

فتحی در پایان افزود: در حال حاضر به دنبال ادامه همکاری با کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال هستیم و تا نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان هیچ تصمیمی برای تقویت تیم و افزودن یک دستیار ایرانی به این تیم نخواهیم گرفت.