رویای این پرسپولیسی: دست پر برمی‌گردیم، دلم روشن است

پرسپولیس راهی ژاپن شد و به اردوی خود در دبی پایان داد. در همین شرایط با شجاع خلیل زاده مدافع سرخپوشان صحبت کردیم. شجاع از حال و هوای تیمش پیش از فینال می گوید و البته بحث کوتاهی هم در مورد اتفاقات بازی با سایپا دارد:

*طرفداران پرسپولیس دوست دارند در مورد وضعیت تیم شان بیشتر بدانند.

ما اوضاع خوبی داریم. با آرامش و تمرکز تمرینات را ادامه دادیم و حالا تلاش می کنیم به بهترین نحو ممکن خودمان را مهیای دیدار با کاشیما کنیم. این یک فینال است و هر فینالی در هر تورنمنتی سخت است. حالا با تیم های شرق آسیا به خصوص ژاپنی ها سخت تر هم می شود.

*آمادگی تیم تان به شکلی هست که بتوانید با کسب یک نتیجه خوب، به بازی برگشت امیدوار باشید؟

حتما همین طور است. البته تعداد نفرات ما با حریف مان اصلا قابل قیاس نیست ولی چاره ای نداریم. تا به حال هم با همین شرایطی که بوده به فینال رسیدیم و گلایه ای نکردیم. این بازیکنان با غیرت خودشان و البته حمایت بی نظیر هواداران توانستند پرسپولیس را فینالیست کنند و حالا زمان آن است تا خودمان را نشان بدهیم.

*حدس زدن نتیجه بازی با کاشیما سخت شده است. خودت چه فکر می کنی؟

بله، واقعا این کار سخت است ولی اگر کاشیما تیم قدرتمندی است، ما هم پرسپولیس هستیم و از نام و نشان این باشگاه باید دفاع کنیم. پرسپولیس یک باشگاه واقعی و تاثیرگذار در فوتبال آسیاست. تمام تلاش مان را می کنیم تا سربلند باشیم. البته دلم روشن است، انشالله با دست پر برمی گردیم.

*تساوی با سایپا می تواند تاثیر بدی بر روحیه تیم بگذارد؟

ما تا آخرین دقایق بازی از حریف پیش بودیم و اگر چند دقیقه دیگر هم طاقت می آوردیم، در این بازی نیز به برد می رسیدیم. انصافا با وجود چمن بی کیفیت ورزشگاه تختی و عدم حضور چند بازیکن خوب مان در کنار مصدومیت های نصفه و نیمه ای که بازیکنان داشتند، عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم و به عقیده خودم، پرسپولیس شایسته برد هم بود.

*در پایان بازی برای تو و چند نفر دیگر از بازیکنان اتفاقاتی رخ داد. نمی خواهی بیشتر در این مورد صحبت کنی؟

همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. برخی از بازیکنان حریف به ما توهین می کردند و همین عامل باعث عصبانیت ما شد. من فقط به بازیکنان حاشیه ساز سایپا می گفتم آرام باشید تا بازی را دنبال کنیم اما آنها جلوی چشم داور توهین می کردند.

*و می دانی که علی دایی سرمربی سایپا هم در موردت حرف هایی به زبان آورد و...

علی آقا بزرگ فوتبال ایران است. او سابقه بازی و سرمربی گری در پرسپولیس را دارد و من دیگر نمی خواهم در مورد اتفاقات آن دیدار صحبت کنم. فقط خطاب به هواداران مان می گویم برای مان دعا کنید چون می خواهیم با بهترین نتیجه ممکن از ژاپن برگردیم و شانس پیروزی در دیدار برگشت و کسب قهرمانی را زنده نگه داریم.