«سوزوکی» به تیم ملی ژاپن

هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن روز چهارشنبه، اسامی 23 بازیکن مد نظر خود جهت دیدارتدارکاتی این تیم با تیم های ونزوئلا و قرقیزستان را اعلام کرد که در میان آنها دو بازیکن تازه وارد به نام یوما سوزوکی و ریوزوکه یاماناکا حضور دارند که به دلیل درخشش در رقابت های باشگاهی به اردوی تیم ملی ملی دعوت شده اند.

سامورایی های آبی که خود را برای حضور پر قدرت در رقابت های جام ملت های آسیا که از 5 ژانویه در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد، آماده می کنند، اواخر ماه جاری میلادی به مصاف ونزوئلا و قرقیزستان خواهند رفت.

موریاسو که سه پیروزی از سه بازی را پشت سر گذاشته است، بیشتر بازیکنان تیمی را که 16 اکتبر اروگوئه را 4-3 شکست داد، به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.از جمله سه مهره هجومی به نام های شویا ناکاجیما، ریتسو دوان و تاکومی مینامینو.

سوزوکی 22 ساله بهترین گلزن این فصل کاشیما انتلرز بوده است،همان تیمی که بعد از پیروزی 2-0 مقابل تیم پرسپولیس در بازی رفت دیدار فینال به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است.

یاماناکا، 25 ساله، هم تا کنون در این فصل در تمام 31 بازی لیگ برای یوکوهاما مارینوس بازی کرده است. در غیاب یوتو ناگاتاموی مدافع مصدوم ژاپن، یاماناکا در دفاع چپ بازی خواهد کرد.
سامورایی های آبی که در رتبه 50 جهان ججای دارد ، روز 16 نوامبر برابر ونزوئلای رده 29 بازی خواهد کرد.

آنها در تاریخ 20 نوامبر در ورزشگاه تویوتا در آیشی آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از جام ملت های آسیا را برابر قرقیزستان رده 90 فیفا برگزار خواهند کرد.