معمای بزرگ در مواجهه با انتقاد پرسپولیسی ها از کی روش

به اعتقاد آنها کارلوس کی روش هر طور بود، باید برنامه هایش خارج از ایران را کنسل می‌کرد و برای تماشای دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز، در روزی که روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران حضور داشتند، به ورزشگاه آزادی می‌رفت تا با حضورش به شاگردان برانکو در فینال لیگ قهرمانان روحیه مضاعف می‌داد، اما این اتفاق رخ نداد تا سوژه جدیدی برای انتقاد به منتقدان کی روش بدهد.

 در مورد بخش اول یعنی انتقاد از عدم حضور کی روش در فینال اما با یک معمای بزرگ نیز مواجه شده ایم.

آن دسته از پیشکسوتان که می‌گویند کی روش، چون دشمن پرسپولیس است، برای دیدن فینال لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه نرفت، چرا خودشان راهی استادیوم نشدند تا از پرسپولیس حمایت کنند؟ به غیر از تعداد معدود و انگشت شماری مثل محمود خوردبین، علی پروین و... هیچ کس به حمایت از پرسپولیس نپرداخت آن وقت همان‌ها که بازی را از طریق تلویزیون دیدند (البته اگر بازی‌های پرسپولیس را دنبال کنند) منتقد کی روش هستند که چرا راهی ورزشگاه نشدند، آن هم در شرایطی که پیش بینی می‌شد با حضور کی روش در ورزشگاه، ممکن بود به جایگاه سرمربی تیم ملی توسط برخی تماشاگران توهین شود!

به نظر می‌رسد برخی فقط به دنبال بهانه‌ای برای انتقاد هستند و گرنه خودشان می‌توانستند زودتر از سرمربی تیم ملی به ورزشگاه بروند و یا قبل از فینال، در هتل محل اقامت سرخپوشان حاضر شده و به بازیکنان این تیم روحیه بدهند، اما همین کار ساده را هم انجام ندادند.