منطق خنده دار مورینیو در واکنش به حرکت عجیب خود

ژوزه مورینیو شب گذشته (سه شنبه) بار دیگر نام خود را سر زبان‌ها انداخت. او پس از گلزنی مروان فلینی در دقیقه 1+90 بازی خانگی منچستریونایتد مقابل یانگ بویز در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان که منجر به پیروزی و صعود شیاطین سرخ به مرحله حذفی شد، ابتدا به سبد بطری‌های آبی که در کنارش بودند یک لگد زد و پس از آن یکی دیگر از آنها را برداشت و با خشم به سمتی دیگر پرتاب کرد.

مورینیو درباره حرکتی که انجام داد به سایت باشگاه منچستریونایتد گفت: برخی‌‌ها تلویزیون‌های‌شان را خرد می‌کنند و من هم اینگونه واکنش نشان دادم. من فکر می‌کنم که تمام مردم دنیا وقتی که می‌بینند تیم‌شان مانند ما با تمام وجودش، با انگیزه و با دوندگی زیادی بازی می‌کند اما نمی‌تواند به گل برسد حوصله‌شان سر می‌رود. بازیکنان ما هر چه در توان داشتند گذاشتند و من فکر می‌کنم که اگر نتیجه مساوی می‌ماند واقعاً سرخورده می‌شدند.

مورینیو ادامه داد: به همین دلیل بود که وقتی ما گل زدیم من منفجر شدم و آن واکنش را نشان دادم. من فکر می‌کنم که مردم در خانه‌های‌شان هم به شیوه‌های مختلفی به چنین شرایطی واکنش نشان می‌دهند اما من مطمئنم که واکنش من فقط نشانه از آسودگی خاطر بود. ما برای تساوی بدون گل بازی نمی‌کنیم. اگر بازی بدون گل می‌ماند، نتیجه ناعادلانه‌ای رقم می‌خورد و بازیکنان‌مان ضربه روحی می‌خوردند.