پیشگویی شفر درست از آب درآمد

از روزی که لئوناردو پادوانی در دیدار استقلال و فولاد در اهواز دچار آسیب دیدگی از ناحیه نخاع شد بازیکنان و هواداران این تیم بارها و بارها از این بازیکن تقدیم کرده و به خاطر اتفاقی که برای او افتاده است در اکثر مسابقات بنرهایی در ورزشگاه نصب می‌کند یا بعد از گل زدن عکس این بازیکن را به دوربین‌ها نشان می‌دهد. امروز هم پیش از دیدار استقلال و نفت آبادان این اتفاق رخ داد و عکس پادوانی که امروز ایران را ترک کرد بعد از مدت‌ها، روی پیراهن بازیکن استقلال به چاپ رسید تا اعضای این تیم به  نوعی برای پادووانی سنگ تمام بگذارند.

* حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حخضور دارند و در هوای سرد پاییزی دیدار دو تیم را تماشا می‌کنند.

* حنیف عمران‌زاده و بهروز پرورش‌خواه دو بازیکن دهه 70 و 90 استقلال امروز توسط کمیته پیشکسوتان مورد تقدیر قرار گرفتند. عمران‌زاده که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده امروز مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت و به سمت آنها رفت و برای آنها دست تکان داد.

* هنوز بازی شروع نشده بود که روح‌الله باقری پشت محوطه جریمه نفت آبادان سرنگون شد و داور خطا اعلام نکرد. همین موضوع با اعتراض هواداران استقلال روبرو شد و آنها معتقد بودند داور در ابتدای بازی برای آنها یک ضربه آزاد اعلام نکرده است.

*در حالی که وینفرد شفر روز گذشته در نشست خبری عنوان کرد که فرشید باقری به نوعی بازی می‌کند که گل زدن او برای استقلال نزدیک شده این بازیکن امروز در دقیقه 9 بازی دروازه نفت آبادان را باز کرد تا پیشگویی شفر درست از آب در آید.

دیدار دو تیم با برتری یک گله استقلال در ورزشگاه آزادی در جریان است.