کمیته انضباطی از دو باشگاه سپیدرود و نساجی تقدیر کند

در حالی که به پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم نزدیک می شویم تنش ها و درگیری‌های زیادی رو در سکوهای بیشتر ورزشگاهها شاهد بوده ایم و متاسفانه بعد از گذشت سالها کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال نتوانسته راهکار مناسبی برای کاهش این تنش‌ها پیدا کند و با جریمه‌های نقدی و گاهی اوقات با محرومیت تیمها از حضور تماشاگران تنها صورت مسئله این مشکل را حل کرده است که شاهد هستیم هر ساله این تنش ها بیشتر و بیشتر می‌شود.

ولی روز پنج شنبه در قائمشهر اتفاقی زیبا و تحسین برانگیز اتفاق افتاد. جایی که نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و در یک فضای به یاد ماندنی و دور از هر گونه توهین و تنشی از سپیدرود میزبانی کرد. دیداری که به واسطه حضور دو تیم در رده های پایین جدول از حساسیت خاصی برخوردار بود اما این حساسیت باعث نشد تا هواداران دو تیم با یکدیگر کوچکترین درگیری لفظی و فیزیکی داشته باشند و اتفاقا شاهد بودیم که هواداران سپیدرود خیلی راحت و با آرامش کامل در سکوهای پشت نیمکت خود کنار هواداران نساجی بنشینند و هر دو در طول نود دقیقه فقط و فقط تیم های محبوب خود را تشویق کردند.هواداران مازنی به محض ورود رشتی ها با بلندگوی خاصی که در دست لیدر نساجی بود به هواداران سپیدرود خوش آمد گفتند و از آنها استقبال گرمی کردند.صحنه ای کمیاب در فوتبال ایران که حالا در دربی شمال دیدیم.

در نهایت هم بدون هیچ حاشیه خاصی شاهد یک بازی بسیار زیبا بودیم که همه چیز داشت. از موقعیت های فراوان گرفته تا چهار گل و حتی اخراج در دقایق آخر مسابقه.

دو سال قبل و در آخرین دیدار لیگ یک که سپیدرود برای صعود نیاز به برد مقابل نساجی داشت اتفاق مشابه‌ای در ورزشگاه عضدی رشت افتاد و هواداران نساجی در کنار هواداران سپیدرود نشستند و در نهایت در آن بازی ارتش سرخ گیلان با برتری مقابل قائمشهری ها موفق به صعود به لیگ برتر شده بود.

ای کاش کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که با کوچکترین بهانه ای تیمها را جریمه های نقدی و محروم از تماشاگر می‌کند در چنین مواقعی از هواداران  تیمهایی مثل سپیدرود و نساجی تجلیل و تقدیر به عمل آورد.
امیدواریم چنین صحنه هایی را باز هم در ورزشگاههای ایران ببینیم .هواداران سپیدرود و نساجی می توانند الگوی بسیار خوبی برای تمامی تیمهای لیگ برتری باشند.