خط و نشان حسین کعبی برای استقلالی ها

حسین کعبی درباره رویارویی سپیدرود با استقلال اظهار داشت: استقلال شرایط نابسامان ابتدای فصل را پشت سر گذاشته و بعد از دو پیروزی خوب مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت، حالا در شرایط ایده آلی قرار دارد. بازی ما با استقلال واقعا بسیار سخت و دشوار است و می تواند یکی از بازی‌های قشنگ نیم فصل نخست باشد.

وی اضافه کرد: تیم ما فصل را خوب آغاز نکرد اما با ورود علی کریمی و تیمش شرایط زیر و رو شد و ما نتایج خوبی گرفتیم. مقابل نفت مسجد سلیمان روی یک اتفاق شکست خوردیم و بعد از آن کمتر کسی فکرش را می کرد که مقابل نساجی در قائم شهر نتیجه خوبی بگیریم. اما ما با ارائه یک بازی خوب، نتیجه قابل قبولی هم مقابل نساجی گرفتیم.

بازیکن باتجربه تیم سپیدرود بیان داشت: با شرایط خوب و روحیه بالایی که داریم، مقابل استقلال فقط به پیروزی و کسب  ۳ امتیاز بازی فکر می‌کنیم. می‌دانیم این یک بازی سخت برای ما خواهد بود اما گرفتن ۳ امتیاز از بازی هایی اینچنین سخت، لذت بیشتری دارد.

کعبی تصریح کرد: تنها نگرانی ما مصدومان هستند که اگر آنها هم سلامتی خود را باز یابند، قطعا اتفاقات خوبی برای نیم فصل دوم در تیم ما می افتد.

مدافع سرخ پوشان خاطر نشان ساخت: ما باید استقلال را ببریم تا با پیروزی نیم فصل نخست را به پایان رسانده و به استقبال نیم فصل دوم برویم. 

بازیکن سپیدرود در خصوص میزان احتمال بقای این تیم در لیگ برتر گفت: سالی که ما در دسته اول برای صعود می جنگیدیم به هواداران قول دادم لیگ برتری می شویم و شدیم، فصل قبل هم به هواداران قول دادم تیم در لیگ برتر می ماند و ماند. با این که پیش بینی  در فوتبال کار درستی نیست، اما پیش بینی من این است که سپیدرود امسال هم در لیگ برتر می ماند و به هواداران این قول را می دهم که قطعا سقوط نمی کنیم.

کعبی با اشاره به حضور پر شور هواداران سپیدرود در ورزشگاه گفت: ما هواداران خیلی خوبی داریم و اصلا لازم نیست از آنها برای حضور در ورزشگاه دعوت کنیم. چه بگوییم و چه نگوییم هواداران ما در سرما و گرما برای حمایت از تیم خودشان به ورزشگاه می آیند. یقین دارم مقابل استقلال هم ورزشگاه ما مملو از هوادار خواهد بود و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد تا در پایان هواداران راضی و خوشحال ورزشگاه را ترک کنند.