جنجال بزرگ و اعتراض شدید علیه داوری در پایان نیمه

 آخرین دقایق بازی پرسپولیس و ذوب آهن در نیمه نخست با جنجال های زیادی همراه بود. در یک صحنه و پس از سانتر پرسپولیسی ها به داخل محوطه جریمه، علی علیپور در داخل باکس ذوب آهن سرنگون شد و اعتقاد به پنالتی داشت، برانکو نیز همگام با مهاجم تیمش نسبت به نگرفتن پنالتی اعتراض هایی انجام داد.

دقایقی بعد و در دوئل میلاد فخرالدینی و امید عالیشاه، داور خطای بازیکن پرسپولیس را گرفت که با واکنش تند عالیشاه و همچنین نیمکت نشینان پرسپولیس همراه شد. در راس اعضای کادرفنی، برانکو ایوانکوویچ اعتراض خود را به وحید کاظمی داور چهارم مسابقه نشان داد اما داور نه تنها سوت خود را برنگرداند بلکه یک کارت زرد هم به وینگر سرخ ها نشان داد!

دقایقی بعد بار دیگر امید عالیشاه در کنار خط طولی زمین، درست جایی که برانکو ایوانکوویچ حضور داشت، روی زمین خورد و سیدعلی بازهم تصمیمی مخالف نظر پرسپولیسی ها گرفت که باعث شد برانکو از کوره در برود. ایوانکوویچ که معمولا سعی دارد نسبت به تصمیم داوران اعتراض نکند، این بار واکنش های تندی به داور بازی نشان داد که البته هیچ یک در تصمیم قاضی میدان اثر گذار نبودند.

در پایان نیمه نیز علی علیپور و امید عالیشاه به سراغ داور رفتند و اعتراض خود به نحوه قضاوت او را اعلام کردند. علیپور معتقد بود سیدعلی باید یک پنالتی به سود سرخ ها اعلام می‌کرد اما داور که از هجمه پرسپولیسی ها علیه‌ش، عصبانی به نظر می رسید، تصمیم گرفت یک کارت زرد به مهاجم پرسپولیس بدهد تا علاوه بر عالیشاه، او نیز یک اخطار گرفته باشد.

پس از آن و زمانی که بازیکنان در حال حرکت به سمت رختکن بودند، بیرانوند نیز خواست به دسته معترض ها اضافه شود اما سرمربی پرسپولیس با واکنشی سفت و سخت بیرانوند را راهی رختکن کرد و سپس خودش وارد عمل شد و نسبت به عملکرد داور مسابقه واکنش تندی نشان داد و اعتراض خود را نمایان کرد، به طوری که هواداران پرسپولیس هم پشت برانکو درآمدند و او را مورد حمایت خود قرار دادند.

 

برانکو که بسیار خشمگین به نظر می رسید، با اصرار خمارلو و مصطفی قنبرپور راهی رختکن شد.