صدر جدول لیگ یک هم قرمز شد

دقایقی پیش تیم سرخپوشان پاکدشت از هفته چهاردهم مسابقات لیگ یک و در دیداری خارج از خانه، توانست شاهین شهرداری بوشهر را با نتیجه 2-1 شکست دهد و به عنوان صدرنشین جدید مسابقات شناخته شود.
شاهین شهرداری بوشهر که به دنبال کسب برد خانگی دیگر و تثبیت صدرنشینی‌اش بود، طبق روال همیشگی در همان دقایق ابتدایی توسط میلاد صارمی به گل رسید. این گل از روی یک ضد حمله به دست آمد و هافبک جوان شاهینی‌ها با شوت دقیقی در دقیقه 14 گل اول بازی را به ثمر رساند. در ادامه بازی به صورت متعادل پیگیری شد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. با شروع 45 دقیقه دوم فرهاد کاظمی دست به تعویض زد و امیرحسین فشنگچی را وارد زمین کرد. این هافبک تازه وارد در دقیقه 69 پاس در عمق زیبایی را برای هم تیمی خود ارسال کرد و مرتضی خراسانی، جوان گلزن این روزهای سرخپوشان بازی را به تعادل کشید.
در ادامه شاهینی‌ها که دوست نداشتند سه امتیاز حساس را از دست دهند بر شدت حملات خود اضافه کردند اما بر روی یک ضد حمله غافلگیر شدند. شاگردان کاظمی سانتری را از کناره‌ها انجام دادند و توپ به دست مدافع شاهین برخورد کرد تا پنالتی برای سرخپوشان به دست آید. در نهایت هم رضا مرادی در دقیقه 82 این پنالتی را تبدیل به گل کرد و پاکدشتی‌ها سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست آوردند.


شاگردان فرهاد کاظمی در حال حاضر با یک بازی کمتر و 29 امتیاز بر صدر جدول مسابقات لیگ یک تکیه زدند و شاهین شهرداری بوشهر با 27 امتیاز رده سوم را در اختیار دارد.