واکنش برانکو به شایعه بازگشت احمدزاده و طارمی

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری خود پیش از دیدار مقابل پارس جنوبی جم، گفت: در ابتدا از شما بابت تأخیرم عذرخواهی می‌کنم، حدود یک ساعت و نیم طول کشید تا اینجا برسم، درباره بازی باید بگویم که هفته آخر لیگ است و می‌خواهیم با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم.

* هرگز دنبال بهانه جویی نبودم و نیستم

وی ادامه داد: از هوادارانمان تشکر می‌ کنم که همواره ما را تشویق کردند، بعد از مسابقه فردا بازیکنان استراحت می‌کنند ما هم تیم را کامل‌تر جمع می‌کنیم تا در نیم فصل دوم با قدرت کارمان را ادامه بدهیم. بعد از بازی خوب در اصفهان مقابل پارس جنوبی هم می‌خواهیم تأکیدی بر آن بازی شود، می‌دانیم بازی سختی داریم، هیچ جا بازی راحتی نداشتیم، اما خواست و بخت ما یکی بوده است. در مورد تیم‌مان نمی‌خواهم در مورد مشکلات حرف بزنم چون در اصفهان خبرنگاری از من پرسید شما مدام به دنبال بهانه‌جویی هستید، اما شما شاهدید که هرگز دنبال بهانه‌جویی نبوده‌ام و نیستم.

* برخی اطلاعات جزو اسرار باشگاه است

وی درباره بازگشت احتمالی فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: این سؤال موضوع امروز نیست و هفته بعد درباره آن حرف می‌زنیم، من همیشه در خدمت رسانه‌ها  هستم و تمرین ما هر روز باز است، ما تا پنج‌شنبه هفته آینده تمرین می‌کنیم و هر سؤالی خواستید می‌توانید بپرسید، اما برخی اطلاعات جزو اسرار باشگاه است و نباید اعلام شود. 

* صد نمونه داوری بوده که ما از آن صدمه دیده ایم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چه برنامه‌ای برای نیم فصل تیم‌تان دارید،‌گفت: ما تا پنج‌شنبه تمرین می‌ کنیم و بعد از آن تمرینات تعطیل می‌شود و از ۱۲ دی تمرینات‌مان را آغاز خواهیم کرد سپس ۱۸ دی راهی قطر می‌شویم و ۳۰ دی به تهران می‌آییم تا ادامه تمرینات را انجام دهیم. 

برانکو در مورد اینکه برخی تلاش کردند موفقیت‌های پرسپولیس را زیر سؤال ببرند که این تیم با حمایت داوران موفق شده است، گفت: البته این تلخی‌ها همیشه هست، همیشه تکرار می‌کنم هر کسی وقت دارد بنشیند و بازی‌ها را دقیق آنالیز کند، آن موقع مشخص می شود که قطعا ما بیشتر از همه تیم‌ها از داوری ضرر کرده‌ایم، اگر کسی دوست دارد یک بازی نشان بدهد که اوتی برای ما گرفته شده که اوت نبوده است، حالا مسائل دیگر را نمی‌گویم، اما من می‌توانم دقیق نشان بدهم که صد نمونه بوده که ما از آن صدمه دیده‌ایم.

* محروم و مصدوم داریم اما نمی‌خواهم گلایه کنم

برانکو در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: کامیابی‌نیا محروم است و بازیکنان مصدوم هم داریم اما نمی‌خواهم گلایه کنم که بگویند بهانه‌جویی می‌کنم.

برانکو در پایان نشست خبری بار دیگر بابت تأخیرش برای حضورش در نشست خبری از خبرنگاران عذرخواهی کرد.