بیرانوند اگر صحبت کردن بلد نیست حداقل حرف نزدن را یاد بگیرد

جابر انصاری مهاجم تیم فوتبال استقلال در دیدار با سپیدرود یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود ولی در بازی با پدیده شفر از او استفاده نکرد. این بازیکن در خصوص با پدیده پیرامون این مسابقه و اتفاقات پس از آن گفت‌و‌گویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

 استقلال در شرایطی مقابل پدیده به تساوی رسید که اگر بازی را می‌بردید شرایط بهتری پیدا می‌کردید..

بله، درست است، ما برای برد وارد زمین شدیم و دیدید که به پدیده حتی یک موقعیت هم ندادیم. چند فرصت خوب هم داشتیم که از سر بدشانسی وارد دروازه نشد اما از آن طرف هم گل صد در صد سالم ما را آفساید اعلام کردند و دیگر کاری از دستمان بر نمی‌آمد.

 چطور شد اینقدر بازیکنان بعد از بازی با پدیده ناراحت بودند؟

ناراحت نباشند؟ تیم ما بازی را برده ولی داور گل صد در صد ما را نگرفت. مگر در بازی مقابل تیمی مثل پدیده چقدر موقعیت نصیب حریفان می شود؟

اما کمک داور بازی عذرخواهی کرده است...

دستشان درد نکند! ۳ امتیاز ما را هم بر می گردانند؟

 نه!

پس این عذرخواهی به درد ما نمی خورد! شما دیدید که تیم ما حتی یک موقعیت هم به پدیده نداد در حالی که این تیم تمام تیم های لیگ برتر را اذیت کرده است.

 با این وجود بعد از اظهار نظر هم تیمی های تو شب گذشته بازیکنان پرسپولیس از جمله بیرانوند، خلیل زاده و ..... علیه مهدی رحمتی موضوع گرفتند...

شنیدم بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کرده اند و حرفهایی در مورد رحمتی زده اند. البته فیلم مصاحبه بیرانوند را دیدم ولی واقعا من جابر انصاری که ۴ سال است در استقلال هستم و بیش از ۲۰ گل برای تیمم زده ام و رفت و برگشت به پرسپولیس گل زده ام هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم جواب کاپیتان پرسپولیس را بدهم! بیرانوند حداقل اگر می خواهد در مورد رحمتی حرف بزند اول از سید جلال حسینی که سالها با رحمتی همبازی بوده اجازه بگیرد و از او سوال کند رحمتی کیست و چه افتخاراتی دارد بعد در موردش مصاحبه کند! او تازه ۲ سال است به پرسپولیس آمده بعد در مورد کاپیتان استقلال حرف می‌زند؟ ظاهرا این بنده خدا یادش رفته تا پارسال چه حرفهایی در مورد پرسپولیس می‌زد؟

 چطور؟

این بنده خدا مرتب در صفحات مجازی اش به هواداران پرسپولیس عدد ۴ نشان می داد و ۲ بار هم سر از باشگاه استقلال در آورد. شاهکار او هم مصاحبه اش در مورد هواداران پرسپولیس بود که هنوز وقتی آن فیلم را می بینیم تعجب می کنیم که او با چه رویی در این تیم بازی می کند.این بنده خدا (بیرانوند) به هواداران تیمش گفت ساکت شوید و بعد هم در مصاحبه اش اشاره کرد که شما خواب قهرمانی را هم نمی دیدید حالا بعد از ۱۰ سال برایتان قهرمانی آوردیم و علیه ما حرف هم می زنید؟ همین صحبت نشان می دهد که بیرانوند موقعی که مصاحبه می کند زیاد فکر نمی کند و چندان تعادل ندارد.(با خنده)

 خیلی جدی صحبت می کنی؟

چرا نکنم؟ دیشب دیدم اکثر بازیکنان پرسپولیس داشتند در مورد آقای فغانی صحبت می کردند و در حمایت از او مصاحبه می کردند. کسی منکر توانایی های آقای فغانی نیست و همه می دانند او بهترین داور ایران است ولی مگر خود آقای فغانی نمی تواند از خودش دفاع کند؟ مگر کسی که در جام جهانی قضاوت کرده می ترسد از خودش دفاع کند؟همین که پرسپولیسی ها از فغانی دفاع می کنند خودش جای سوال دارد.

 و حرف آخر؟

من جواب بقیه دوستان را که از حرف های بازیکنان استقلال ترش کردند را نمی دهم فقط توصیه‌ام به بیرانوند که ادعا می کند بازیکن ملی است این است که ادبیات مصاحبه جلوی دوربین با ادبیات ارسال دایرکت به مردم در صفحات مجازی فرق می کند!من به عنوان کسی که کم صحبت می کنم این توصیه را به بیرانوند می کنم که اگر صحبت کردن بلد نیست حداقل حرف نزدن را خوب یاد بگیرد.