تثبیت برای شایان مصلح در فصل پرماجرا

شایان مصلح به عنوان یکی از پدیده‌ها در فصل گذشته به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد و در روزهای ابتدایی نمایش قابل قبولی در ترکیب اصلی از خود به جا گذاشت. با این حال در نهایت او در فصل جدید رفته رفته از جایگاه مورد اعتنای خود فاصله گرفت و راهی نیمکت شد.
اوضاع برای شایان مصلح که قرار بود در سمت چپ پرسپولیس یک انقلاب جدید شکل دهد زمانی بدتر شد که او درگیر یک مساله خارج از فوتبال شد. موضوعی که با اخطار انضباطی برانکو ایوانکوویچ نیز همراه بود تا همه او را در آستانه در خروجی باشگاه ببینند و تنها محرومیت نقل و انتقالاتی این مساله را با تاخیر مواجه کرد.
مصلح اما در هفته‌های پایانی نیم فصل یک بازگشت امیدوارکننده به ترکیب پرسپولیس داشت. حرکات هجومی و قابل اعتنای او در سمت چپ پرسپولیس در کنار همکاری مناسب با امید عالیشاه باعث شد تا این سمت سرخپوشان به محل قابل اتکایی برای یورش به حریفان تبدیل شود.


مصلح در غیاب محمد انصاری که فصل را به دلیل مشکل مصدومیت از دست داده، در فاز دفاعی نیز نمایش موفقی داشت و از بازی شتابزده نیز فاصله گرفت تا یکی از مهره‌های مورد اعتنای برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود و جایگاه خود را در سمت چپ دفاعی این تیم نیز مستحکم‌تر کرده است.