طلسم شکنی یا در ادامه راه سیدجلال و آندو

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان تیم ملی هستند که در سال های اخیر موفق شدند در فرم خوب خود بازی های خوبی به نمایش بگذارند. سال های بازی این دو هافبک باعث شده تا آنها جزء باتجربه ترین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بدانیم. این دو بازیکن با حضور در لیست اولیه تیم ملی، عصر امروز راهی قطر شدند تا مورد آخرین آزمایشات کارلوس کی روش قرار بگیرند و در نهایت تصمیم درباره آنها نیز به مانند سایر بازیکنان گرفته شود.
چیزی که در مورد این دو بازیکن به ذهن می رسد عدم اطمینان درباره حضور در لیست نهایی است. جایی که کی روش پیش از این نیز نشان داده انتخاب های بعضا غیرقابل تصوری داشته و به همین دلیل اصلا بعید نیست پیش از آغاز تورنمنتی مهم، به سیاست خود برای تغییر نسل ملی پوشان ادامه بدهد و همان طور که پیش از این بازیکنانی نظیر آندو تیموریان و سیدجلال حسینی را از تیم ملی گرفت این بار نیز دست به انتخابی عجیب بزند.
البته از میان این دو کاپیتان تیم ملی، اشکان دژاگه فعلا درگیر مصدومیت است و به همین دلیل در یکی دو بازی اخیر تراکتوری ها نیز حضور نداشت. بنابراین این احتمال که وی به دلیل مصدومیت نتواند برای تیم ملی در بازی های پیش رو به میدان برود نیز دور از ذهن نیست.