غیبت ۲ بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل سوریه

تیم ملی فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می‌کند، دیشب (یکشنبه) راهی کیش شد تا در روز‌های ۲۷ و ۳۰ دی ماه، ۲ بازی دوستانه با تیم المپیک سوریه انجام دهد.

شاگردان کرانچار امروز از ساعت ۱۵ تمرین شاداب و با نشاطى را پیش از مسابقه روز سه شنبه پشت سر گذاشتند و پس از تیم ایران، بازیکنان سوریه هم در زمین شماره ٢ ورزشگاه کیش به مدت ٧٠ دقیقه تمرین کردند.

البته بازی با لبنان هم جز دیگر برنامه‌های فدراسیون فوتبال است و قرار است یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید) پس از انجام ۳ جلسه تمرینی دیگر در مرکز ملی فوتبال، دوم دی راهی اردن شوند تا با تیم ملی امید این کشور بازی کنند.

در دیدار تیم‌های ایران و سوریه که فردا (سه شنبه) برگزار می‌شود، غیبت اللهیار صیادمنش (استقلال تهران) و رضا شکاری (روبین کازان روسیه) قطعی است و این ۲ بازیکن هنوز به جزیره کیش نرفته اند، اما حسین ساکی (صنعت نفت آبادان) و مهدی قائدی (استقلال تهران) که دچار سرماخوردگی شدیدی شده بودند، مشکلی نداشتند و در آخرین تمرین تیمی شرکت کردند.

در آخرین تمرین که پیش از بازی نخست با سوریه در کیش برگزار شد، بازیکنان با انگیزه تمرین کردند و به فوتبال درون تیمی پرداختند. همچنین دروازه بان‌ها نیز زیر نظر مربی دروازه بانان اختصاصی تمرین کردند تا آماده بازی شوند. این مسابقه قرار است فردا (سه شنبه) از ساعت ۱۷ برگزار شود و از شبکه ورزش هم پخش می‌شود.

تیم ملی امید برای مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ که در تهران برگزار می‌شود، آماده می‌شود. شاگردان کرانچار در آن مسابقات با تیم‌های یمن، عراق و ترکمنستان همگروه هستند.

دومین دیدار تدارکاتی ایران و سوریه، ۳۰ آذر برگزار خواهد شد.