حمله دوباره پرسپولیسی ها به صفحه طارمی

مهدی طارمی قبل از سفر به همراه تیم ملی به کشور قطر برای برگزاری اردوی کمپ اسپایر، مصاحبه‌ای انجام داد که در بخشی از آن، جمله جالبی به زبان آورد. او گفت: «اگر قهرمانی در آسیا ساده بود، چرا دیگران نتوانستند تیم شان را قهرمان آسیا کنند؟»

این جمله طارمی با واکنش دوباره هواداران پرسپولیس همراه شد. بخشی از این هواداران در فضای مجازی، با ورود به صفحه طارمی، بار دیگر اقدام به نوشتن توهین و فحاشی کردند. البته طارمی اکثر پست هایش را با بستن کامنت منتشر می‌کند، اما دو پست از گذشته هنوز برای نوشتن نظر باز است و از طریق همان دو پست، مخاطبان صفحه اش مشغول نوشتن توهین هستند!
پرسپولیسی‌ها تصور می‌کنند منظور طارمی، عدم قهرمانی پرسپولیس در آسیا بوده، اما نزدیکان طارمی می‌گویند او می‌خواست با این جمله، محمود یاوری سرمربی پیشین تیم امید کشورمان را هدف قرار بدهد.
یاوری وقتی سرمربی فجرسپاسی بود، قبول نکرد که طارمی به عنوان سرباز به آن باشگاه اضافه شود. این کارشناس فوتبال کشورمان چند روز قبل گفته بود همه مردم منتظر قهرمانی تیم ملی در آسیا هستند که طارمی در انتقاد به اظهارنظر یاوری، چنین مصاحبه‌ای انجام داد، اما، چون نتوانست نظرش را به خوبی بیان کند، با بدترین واکنش از سوی پرسپولیسی‌ها مواجه شد آن هم درست در زمانی که گفته می‌شود او به پرسپولیس برمی گردد!