تمجید دایی از مهدی ترابی

محمد دایی درباره فعالیت سایپا در نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: هنوز کارمان را شروع نکردیم ولی خیلی زود برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم؛ تیم ما هنوز نیم‌بند است؛ یک سری بازیکن را از سال قبل از دست دادیم و تعدادی از نفرات تیم هم با مصدومیت مواجه شدند که به همین خاطر در چند پست با کمبود بازیکن مواجه هستیم.
او با بیان اینکه اگر بازیکن جدید نگیریم، مقابل دیگر تیم‌ها به مشکل می‌خوریم، ابراز کرد: باشگاه‌های دیگر یارگیری خوبی کردند و شرایط مالی مناسبی دارند ولی متاسفانه ما نه پول خوبی داریم و از نظر مهره نیز در چند پست با مشکل مواجه هستیم.

مربی تیم سایپا ادامه داد: مسابقات سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و در جام حذفی نیز به مراحل حساسی رسیدیم که می‌توانیم قهرمان شویم ولی با این تیم نیم‌بند نمی‌شود به موفقیت رسید؛ ما ۶-۵ بازیکن نیاز داریم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم، وگرنه در لیگ برتر، جام حذفی و رقابت‌های آسیایی به مشکل می‌خوریم.

محمد دایی در مورد جدایی مهدی ترابی از سایپا گفت: مهدی بازیکن تاثیرگذار ما محسوب می‌شد، خیلی به تیم کمک می‌کرد و کاپیتان دوم سایپا بود، اما مهدی باید بالاتر می‌رفت و ان‌شاالله در پرسپولیس هم موفق باشد؛ دعا می‌کنیم ترابی موفق شود چراکه لیاقت او بیش از این و حضور در باشگاه‌های خوب اروپایی است؛ ما در چند پست مشکل داشتیم که با رفتن مهدی، بیشتر هم خواهد شد و باید بازیکنان جایگزین پیدا کنیم چون در غیر اینصورت، در لیگ هم به مشکل می‌خوریم.

 

او در خصوص پست‌هایی که نیاز به بازیکن دارند، عنوان کرد: از عقب تا جلوی زمین با کمبود بازیکن مواجه هستیم؛ خودمان از قبل با مشکل بازیکن روبه‌رو بودیم و ۶-۵ بازیکن هم از جمع ما جدا شدند؛ تیم ما نیم‌بند است و نفراتی مثل رضا اسدی، رضا علیاری، روزبه شاه‌علی‌دوست، عبدالله ناصری و ... با مصدومیت مواجه شدند.

مربی تیم سایپا عنوان کرد: چند بازیکن از تیم سال قبل از جمع ما جدا شدند و نتوانستیم جایگزین آنها را جذب کنیم؛ نفراتی هم امسال آسیب دیدند تا مجبور شویم در چند بازی پایانی نیم‌فصل بازیکنان ۱۸-۱۷ ساله که برای اولین بار اسم‌شان در لیست مسابقات می‌آمد را بازی دهیم و زمان می‌برد تا این بازیکنان در ترکیب جا بیافتند؛ در آخرین بازی نیم‌فصل هم بخاطر کم‌تجربگی تعدادی از بازیکنان به صنعت نفت باختیم.

محمد دایی تاکید کرد: باشگاه سایپا باید زودتر برای جذب بازیکن اقدام کند چون با این وضعیت برابر تیم‌های بالای جدول که نفرات و پول خوبی دارند، از امکانات برخوردار هستند و ... به مشکل می‌خوریم و باید دستمان را بالا بگیریم.