تاج: تیم ملی مال من و کی‌روش نیست

مهدی تاج، تأکید کرد تیم ملی برای هیچ‌کس نیست و متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی است. تاج توضیحاتی هم درباره شرایط مالی فدراسیون می‌دهد و می‌گوید پول دولت به آن‌ها نرسید. 
با دست خالی نتایج خوب گرفته‌ایم
با کی‌روش جلسه خیلی خوبی برگزار کردیم. ما هدف‌مان این است که خواسته‌های تیم ملی را فراهم کنیم. به نظرم با دستان خالی ما اتفاق خوبی افتاده است. با دستانی که پر نیست ولی فوتسال، فوتبال، فوتبال ساحلی و بانوان ما در قله آسیا ایستاده‌اند. با توجه به اینکه منابع مالی ما مقایسه با کشور‌های دیگر نیست، نتایج خوبی گرفته‌ایم. همین جا باید از کشور قطر هم تشکر کنیم. واقعاً کمک کردند اردوی خوبی را در این کشور شروع کنیم. ما تنها نیستیم. ۸ تیم دیگر قبل از جام ملت‌ها در آنجا اردو زده‌اند. هتل عالی و امکاناتی عالی در قطر داریم. من خودم رفتم و دیدم. 
قرارداد خانه کی‌روش تمدید نشد
بله ما رهن آپارتمان کارلوس کی‌روش را لغو کردیم. یعنی خانه او تمدید نشد. نمی‌گویم به خاطر مشکلات مالی این کار را کردیم ولی به هر حال هر پولی که به فدراسیون بیاید، برای ما خوب است. الان کی‌روش در هتل آکادمی زندگی می‌کند. این هتل استاندارد‌ها را دارد. کنار زمین چمن و استخر و سوناست. 
پول دولت به دست‌مان نرسید
حدود ۶۰ روز پیش بود که از طرف دولت یک پولی به عنوان کمک به تیم ملی نوشتند. رفتیم سازمان برنامه و بودجه که پول را بگیریم ولی متأسفانه نشد. خود من ۵، ۶ بار به این سازمان رفته‌ام ولی نتیجه‌ای نداشته. بعد به ما نامه زدند که هزینه‌هایتان را بگویید. این هم جنبه کمک به فدراسیون را داشت وگرنه ما بودجه و ردیف مشخصی نداریم. خلاصه دولت گفته بود می‌خواهیم کمک کنیم و ما هم خوشحال شدیم. باید از وزارت ورزش هم تشکر کنم که تأیید کرد ما هزینه داریم. من همین چند روز قبل دوباره رفتم سازمان برنامه و بودجه و شرح دادم که ما این‌قدر پاداش و هزینه و فلان داریم. الان زمان زیادی برای جام ملت‌ها نداریم و از دولت هیچی نگرفته‌ایم. امیدواریم در آینده بتوانیم این پول را بگیریم. 
اگر مطالبات فیفا نبود... 
اگر مطالبات‌مان از فیفا نبود که نمی‌توانستیم ۱۷ تیم ملی را بچرخانیم. الان تیم امید، تیم بانوان، تیم بزرگسالان و... در اردو هستند. درصد زیادی از پول‌مان را از فیفا در تهران تحویل گرفتیم. یک درصدی هم به عنوان حق و حقوق کی‌روش و دستیارانش رفت به حساب آنها. پاداش لژیونر‌هایی که در اروپا هستند را هم از همین پول دادیم. از فیفا تشکر می‌کنیم که انصافاً کمک کرد. به هر جهت امیدواریم با وجود کمبودها، پشتیبانی خوبی از تیم ملی در جام ملت‌ها کنیم تا بعد از چندین سال خوش بدرخشیم. من با کی‌روش هم حرف زدم و خیلی امیدوار بود این اتفاق رخ دهد. 
تابلوفرش را زلزله‌زده‌ها دادند
تابلوفرشی که به کی‌روش دادیم هدیه‌ای از طرف مردم زلزله‌زده کرمانشاه بود. خیلی زحمت کشیده بودند و جای تشکر دارد. چند تابلوفرش هم در شهرستان خوی تهیه شده که قرار است به مسئولان کشوری که در جام ملت‌ها بازی داریم، تقدیم کنیم. 
تیم ملی مال من و کی‌روش نیست
همه تیم ملی ایران را در کشور مال خودشان می‌دانند. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید این تیم ملی مال من است. همه به تیم احترام می‌گذارند و دوست دارند رشد کند. تیم ملی تیم من یا کی‌روش و دیگران نیست. تیم همه ایران است. برای مبارزه هم به امارات خواهد رفت. همه هم پشتش خواهند بود. شعارمان هم این است؛ ۸۰ میلیون، یک قلب و یک مبارزه. همه با یک قلب جلوی رقبا می‌ایستیم و برای همین برنده می‌شویم وگرنه ما نسبت به رقبا امکاناتی نداریم. همان‌طور که می‌دانید بازی تدارکاتی قوی هم نمی‌توانیم انجام دهیم. مشکلاتی داریم. کسانی علاقه‌مند بازی با ما هستند که قوی نیستند. کشور‌های دیگر جلو نمی‌آیند.