شفر: یک مهاجم و جپاروف آماده را می خواهم!

تجربه موفق حضور سرور جپاروف در استقلال به اندازه ای شیرین هست که بسیاری همین حالا و 6 ماه بعد از جدایی او در انتظار بازگشت بی چون و چرای هافبک مطرح ازبک به استقلال هستند؛ سرور فصل گذشته یکی از ستون های موفقیت تیم شفر بود اما شرایط برای او به شکلی پیش رفت که استقلالی ها نتوانستند با این بازیکن ادامه دهند و جانشین او نیز به اندازه ای ضعیف عمل کرد که حالا همه درباره حضور دوباره او صحبت کنند.

وینفرد شفر هر چند به این بازیکن و سبک بازی او علاقه دارد اما مانند سال گذشته حاضر نیست قراردادی بی چون و چرا با او داشته باشد. وینفرد شفر در گفت و گو با ورزش سه یک پیش شرط مهم درباره سرور مطرح کرد و رسما اعلام کرد که چشم بسته و با توجه به کارنامه حاضر به ثبت قرارداد با او نیست.

سرمربی استقلال در این گفت و گو اعلام کرد تنها در شرایطی با این بازیکن قرارداد امضا خواهد کرد که سرور در شرایط بدنی مناسبی باشد و بتواند به استقلال کمک کند. اتفاقی که با توجه به تجربه ناموفق جپاروف در قزاقستان کار این هافبک ازبک را سخت می کند اما شفر به خوبی می داند که در نیم فصل دوم فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد و تمامی 21 مسابقه باقی مانده تا پایان لیگ و مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای او مرگ و زندگی است.

آیا استقلال مهاجم خواهد خرید؟

پاسخ شفر به این سوال مثبت است. سرمربی استقلال برای جذب یک مهاجم جدید برنامه ریزی کرده و طی دو روز گذشته نیز با حضور در باشگاه بیش از 20 ساعت برای بررسی گزینه های خود وقت گذاشته که این روند مطمئنا با بررسی روزهای گذشته بیش از این ها خواهد بود.

اینکه شفر به دنبال مهاجمی گلزن یا فضا ساز است سوالی است که شرایط فوتبال ایران آن را مشخص می کند و سرمربی استقلال احتمالا باز هم مانند سال گذشته به دنبال یک تیام خواهد رفت و بازیکنی با سبک گرو را جذب نمی کند.

به این ترتیب سرمربی استقلال تقریبا بسته خریدهای زمستانی خود را معرفی کرده است؛ یک سرور آماده برای ترمیم خط میانی و بازیکنی که بتواند پاس های آخر را به بهترین شکل ارسال کند در کنار یک مهاجم تمام کننده. فرمولی که فصل گذشته نیز منتج به موفقیت برای شفر شد.

لازم به ذکر است که مشروح کامل این مصاحبه درباره موضوعات روز فوتبال ایران و دنیا و البته تیم فوتبال استقلال روز جمعه در سایت ورزش سه منتشر خواهد شد.